Najpoželjini poslodavac u ovoj godini je dm-drogerie markt, pokazali su rezultati istraživanja 'Poslodavci prvog izbora 2010.' koje je proveo portal MojPosao tijekom veljače na uzorku više od 2.000 ispitanika
Nakon petogodišnje dominacije T-HT Grupe ove je godine prvo mjesto zauzela tvrtka dm-drogerie markt sa 7,6 posto glasova.
T-HT Grupa je i na drugom mjestu sa 6,6 posto glasova, dok se Agrokor nalazi na trećem mjestu s 4,3 posto glasova. Na četvrtom je mjestu Vipnet s 3,4 posto glasova.
U odnosu na prošlu godinu Zagrebačka banka je napredovala za dva mjesta i nalazi se na petom mjestu, dok je INA pala za dva mjesta te se ove godine nalazi na šestom mjestu.
Hrvatska elektroprivreda (HEP) je nazadovala za dva mjesta pa je ove godine iza Privredne banke Zagreb koja je na sedmom mjestu.
U odnosu na prošlu godinu jedino je Pliva zadržala istu poziciju te je i ove godine na devetom mjestu.
U prvih deset najpoželjnijih tvrtki ove je godine po prvi put ušla Atlantic Grupa koja je zauzela 10. mjesto.
Tvrtke koje su najviše porasle u očima ispitanika su Lidl koji se ove godine pojavio na 18. mjestu, zatim Končar koji se popeo na 20. mjesto te Hrvatska narodna banka (HNB) koja se ove godine nalazi na 16. mjestu.
Od 11 do 20 mjesta su Coca-Cola, Ericcson Nikola Tesla, Zagrebački holding, Erste bank, Microsoft, Siemens, Croatia osiguranje.
Ispitanicima kojima je dm drogerie-markt poslodavac prvog izbora, presudan faktor za odabir su visina plaća i ostale materijalne beneficije.
T-HT Grupa i Agrokor atraktivni su zbog vodstva u sektoru, Vipnet je atraktivan poslodavac zbog vodstva u sektoru i prilike za napredak u struci, a Zagrebačka banka zbog prilike za napredak u struci.
Najatraktivnije tvrtke za muškarce su T-HT Grupa, Agrokor i Vipnet, dok su za žene najatraktivniji dm-drogerie markt, T-HT Grupa, Agrokor i Vipnet.
Najpoželjniji poslodavac za ispitanike sa srednjom stručnom spremom je dm-drogerie markt, a za ispitanike s višom i visokom stručnom spremom T-HT Grupa.
Istraživanje o poslodavcima prvog izbora provedeno je šestu godinu za redom, a rezultati se temelje isključivo na percepciji ispitanika o samim tvrtkama.