Među zainteresiranim investitorima za kupnju Radija 101 u stečaju jest i Dubravko Merlić, nekad jedan od najpopularnijih novinara HTV-a, kasnije samostalni TV producent, koji je u posljednje vrijeme najpoznatiji kao član žirija u TV showu 'Supertalent'
'Postoji grupa ljudi koja je zainteresirana za preuzimanje Radija 101 i koja me zvala da se uključim u projekt, ali još nisam donio konačnu odluku. To je težak projekt, moja odluka ovisit će i o tome koliko će vještak procijeniti vrijednost brenda, znači o cijeni. Veseli me da postoji interes u poslovnoj zajednici za preuzimanje Radija 101', kazao je Dubravko Merlić za tportal.
Na naš upit tko su ljudi koji su ga pozvali i kako izgleda njihova financijska konstrukcija, Merlić kaže: 'To je grupa investitora, ne mogu vam još reći imena, prerano je za detalje jer je to još uvijek poslovna tajna.' No zato nam je rado ukratko predstavio svoju programsku viziju nekad kultne zagrebačke radiostanice: 'Volio bi da Stojedinica ne bude samo glazbeni, nego i politički radio, to bi bila moja programska koncepcija.'
U Merlićevu koncepciju vjerojatno se uklapa i njegov prijatelj i aktualni glavni urednik Radija 101 Željko Matić, s kojim se kroz zajedničku tvrtku Novi kanal prošle godine natjecao za nacionalnu TV koncesiju. Ponudili su Obiteljsku televiziju, no na natječaju su ih pretekli CMC, Kapital Network i Sportska televizija Hrvatskog olimpijskog odbora.
Grupa ljudi oko Merlića nije jedina zainteresirana za Stojedinicu. Stečajni upravitelj Radija 101 Maroje Stjepović nije htio u razgovoru za tportal otkrivati imena, no tvrdi da je potencijalnih investitora čak sedam.
'U tijeku je procjena vrijednosti brenda kako bi se, zajedno s cijenom pokretnina, prvenstveno opremom za emitiranje programa, mogla formirati početna cijena na budućem javnom natječaju, a onaj tko ponudi najviše postat će novi vlasnik Radija 101', kaže Stjepović.
Natječaj se očekuje u svibnju, a do sada su mediji spekulirali s cijenom iznad pet milijuna kuna. Novi vlasnik, upozorava Stjepović, ne kupuje cijelu 'pravnu osobu' Radija 101, već će preuzeti tehnološku cjelinu, odnosno paket u kojem su brend, pokretnine, koncesija i dvadesetak zaposlenih.
Stečajni upravitelj Stojedinice pohvalio se pozitivnim trendovima u poslovanju: 'Rastu nam prihodi, vraćaju se oglašivači, a slušanost smo povećali čak šest puta: u veljači smo na nivou grada Zagreba imali slušanost četiri posto, a u ožujku je iznosila 24,8 posto'.