ŠIRENJE U REGIJI

Foodpanda ulazi u partnerstvo s Pauzom

17.12.2014 u 14:58

Bionic
Reading

Vodeća svjetska online kompanija za naručivanje hrane Foodpanda, aktivna u više od 40 zemalja na preko pet kontinenata, najavila je partnerstvo s tvrtkom Pauza.hr u Hrvatskoj. Osim toga, Foodpanda kupuje i portal Donesi u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori te Net Pricer u Mađarskoj, priopćeno je iz te kompanije

Svega nekoliko tjedana nakon što je konsolidirala tržišta u Indiji i Meksiku kupivši tvrtke TastyKhana i PedidosYa, Foodpanda želi postati lider na tržištu Srednje i Istočne Europe, a kako ističu iz te tvrtke, ova regija ima važnu ulogu u globalnoj strategiji tvrtke Foodpanda.

'Ovim partnerstvom Pauza i Foodpanda nude dostavu hrane iz preko 130 restorana u Zagrebu. Kupci mogu naručiti svoju omiljenu hranu putem web i mobilnog servisa Pauza.hr. Ovaj online servis pomaže restoranima da ostvare povećanje prodaje putem online i mobilnih platformi te im nudi analitiku i tehnologiju koja se kontinuirano razvija. oodpandaF surađuje s više od 35.000 restorana u preko 40 zemalja u Europi, Aziji, Bliskom istoku i Latinskoj Americi', poručuju.

Pauza.hr je osnovana 2008. i s radom će nastaviti pod istim brendom.

Valentin Đurov, osnivač i direktor Pauze.hr rekao je: 'Pauza.hr je razvila uspješan proizvod tijekom prethodnih godina koji u Zagrebu svojim korisnicima nudi lak i zabavan način naručivanja hrane. Vjerujemo da će partnerstvo s Foodpandom donijeti nove ideje i omogućiti da naš proizvod podignemo na sljedeću razinu.'

Ralf Wenzel, suosnivač i generalni direktor Foodpanda grupe povodom suradnje s Pauzom rekao je: 'Foodpanda je oduvijek bila fokusirana na Srednju i Istočnu Europu kao jedno od najvažnijih tržišta za dostavu hrane. Nedavna pripajanja potaknut će našu vodeću poziciju i omogućit još bolju i sveobuhvatniju ponudu za naše korisnike.'

U isto vrijeme, Foodpanda najavljuje kupnju tvrtke Donesi u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori te tvrtke NetPincer u Mađarskoj. Ovim pripajanjem Foodpanda nadopunjuje svoju snažnu poziciju u regiji Srednje i Istočne Europe gdje je aktivna u šest zemalja.

Foodpanda grupa vodeća je svjetska online kompanija za naručivanje hrane, aktivna u 41 zemlji na pet kontinenata. Ova tvrtka omogućuje restoranima da postanu vidljivi u online i mobilnom svijetu i pruža im online tehnologiju koja se kontinuirano razvija.