Na dodjeli nagrada Effie Slovenija 2023 Atlanticovim brandovima dodijeljena su čak četiri Effija: jedno zlato, jedno srebro i dvije bronce. Uz to, Atlantic je osvojio i dvije posebne nagrade: nagradu za korištenje istraživanja te nagradu slovenskih studenata.
Svečana dodjela najpoželjnijih i najuglednijih nagrada u marketingu u Sloveniji održana je krajem prošlog tjedna u Festivalskoj dvorani u Ljubljani Sloveniji. Dodijeljene su ukupno dvije zlatne, tri srebrne i četiri brončane Effie nagrade za marketinšku efikasnost, a šest kampanja je dobilo priznanje koje se dodjeljuje finalistima.
Hrvatska Atlantic Grupa plasirala se u finale s čak 6 kampanja: Argeta s tri kampanje (Veliki povratak povrtnih namaza, Pripremljeno posebno za djecu te Oda pekarstvu), Donat s dvije kampanje (Vođeni programi zdravlja i Brinite o svojoj probavi, brinite o sebi), a Barcaffèov finalist je kampanja Samo uživaj.
Na završnoj dodjeli Atlanticovim brandovima dodijeljena su čak četiri Effija.
Zlato za kampanju Argete 'Oda pekarstvu' u kategoriji proizvodi – hrana, srebro za kampanju 'Vodeni programi zdravlja' Donata u kategoriji proizvodi – piće, bronca za kampanju 'Veliki povratak povrtnih namaza' Argete u kategoriji Proizvodi – hrana, te bronca za Donatovu kampanju 'Pobrinite se za svoju probavu, pobrinite se za sebe' u kategoriji Korporativni ugled i održiva efikasnost.
U sklopu Effie Slovenija su, na osnovu bodova iz dobivenih nagrada, dodijelili i priznanje najefikasnijem oglašivaču, agenciji i marki: naziv najefikasnijeg oglašivača Effie Slovenija 2023 dobila je hrvatska kompanija Atlantic Grupa.
Na završnoj svečanosti slovenskog Effieja dodijeljena je, u suradnji s razvojnim partnerom, Institutom za istraživanje tržišta i medija Mediana, i posebna nagrada za korištenje istraživanja koju je također dobila Atlantic Grupa za kampanju Argeta: Oda pekarstvu. Također, drugi put u povijesti slovenskog natjecanja za Effie nagrade organizirano je i studentsko žiriranje u kojem su sudjelovali studenti Ekonomskog fakulteta, Fakulteta društvenih znanosti i Ekonomsko-poslovnog fakulteta Univerziteta u Mariboru. Studenti su zajedno izabrali pobjednika: kampanju Vodeni programi zdravlja Atlanticovog branda Donat.
Zanimljivo je i da je hrvatska agencija Pro media group, koja već 19 godina pruža marketinšku podršku Atlantic Grupi i njenim brandovima na više od 13 međunarodnih tržišta, svojim medijskim strategijama dala veliki doprinos Effiejima ovjenčanim kampanjama Donata i Argete u Sloveniji.
Važna je vijest i da je na gala dodjeli Effie Awards Europe 2023 koja je održana prije desetak dana u Bruxellesu, a koju organizira Effie® Europe, Argetina kampanja Oda pekarstvu osvojila brončanu nagradu Euro Effie. Effie® Europe svake dvije godine dodjeljuje prestižne nagrade kojim prepoznaju tržišno-komunikacijske projekte koji su efikasnost kreativne komunikacije dokazali na barem tri europska tržišta.