Hrvatski Telekom dobitnik je priznanja za najviše standarde etičnosti i usklađenosti, integriteta i kulture, odgovornog poslovanja, korporativne odgovornosti, upravljanja i vodstva. HT je prva hrvatska kompanija ikad na Ethisphereovoj listi najetičnijih svjetskih kompanija
Hrvatski Telekom prepoznao je Ethisphere, globalni lider u definiranju i unapređenju standarda etičkih poslovnih praksi, kao jednu od najetičnijih svjetskih kompanija 2022., priopćili su iz Hrvatskog Telekoma (HT).
Ovo je prvi put da je hrvatska kompanija zavrijedila ovo priznanje i ispunila Ethisphereove kriterije izvrsnosti u pet kategorija, uključujući program etike i usklađenosti, etičku kulturu, korporativnu odgovornost, upravljanje i vodstvo. Time se Hrvatski Telekom našao u društvu renomiranih svjetskih kompanija kao što su Accenture, Hewlett Packard, Intel, IBM, L’Oréal, Microsoft, Salesforce, Sony i Starbucks.
Hrvatski Telekom također je jedan od samo pet dobitnika globalno u telekomunikacijskoj industriji, pri čemu samo 17 od 136 dobitnika ima sjedište u Europi.
'Ponosni smo na to što je Ethisphere prepoznao Hrvatski Telekom zbog naše primjene najviših standarda poslovanja, korporativnog upravljanja i korporativne etike te što smo prva kompanija iz Hrvatske koja se našla među najetičnijim svjetskim kompanijama. Integritet, ugled i povjerenje sastavni su dijelovi održive i uspješne kompanije te kao takvi predstavljaju i temelj našeg svakodnevnog poslovanja. Kao lider u digitalizaciji, stalno podižemo ljestvicu i postavljamo nove, sve ambicioznije industrijske standarde. Potičemo razvoj društva znanja, otvaramo vrata novih mogućnosti pojedincima, poslovnim subjektima i društvu, pritom se vodeći najvišim etičkim standardima koji su dijelom naše korporativne kulture', izjavio je Kostas Nebis, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma.
'Danas je za poslovne lidere važnije nego ikada prije da su etični, odgovorni i od povjerenja kako bi potaknuli pozitivne promjene. Dobitnici priznanja 'Najetičnije svjetske kompanije' lideri su po pitanju poslovnog integriteta te zahvaljujući predanosti, integritetu, održivosti, korporativnom upravljanju i djelovanju u zajednici služe kao inspiracija. Čestitamo Hrvatskom Telekomu što je jedna od najetičnijih svjetskih kompanija', dodao je izvršni direktor Ethispherea Timothy Erblich.
Etika & rezultati Ethisphere 2022
Ethics Indeks predstavlja grupu društava izlistanih na burzama koja su prepoznata kao primatelji ovogodišnjeg priznanja za najetičnije svjetske kompanije i koja ostvaruju za 24,6 postotnih bodova bolje rezultate od usporedivog indeksa velikih kompanija u razdoblju od posljednjih pet kalendarskih godina. Ovakvi bitno bolji rezultati karakteristično su obilježje onoga što Ethisphere naziva Ethics Premium i ono je konstanta otkad je počeo pratiti uspješnost kompanija dobitnika.
Utemeljena na Ethisphereovu zaštićenom procesu Ethics Quotient® za procjenu najetičnijih svjetskih kompanija, ona uključuje detaljnu analizu s više od 200 parametara o kulturi, okolišnim i društvenim praksama, etici i usklađenosti, korporativnom upravljanju, raznolikosti i inicijativama za podršku snažnom lancu vrijednosti. Proces služi kao operativni okvir za preuzimanje i kodificiranje vodećih praksi organizacija u različitim industrijama i diljem svijeta.