Skupština HURA-e (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) svojim je članicama preporučila da ne sudjeluju u natjecateljskom dijelu ovogodišnjeg Festivala tržišnih komunikacija (FESTO), koji će se održati u svibnju u Opatiji
Rezultat je to neuspješnih pregovora koji su se od kraja 2009. do kraja ožujka odvijali na relaciji između Uprave HOZ-a (Hrvatski oglasni zbor), organizatora FESTO-a i HURA-e. HURA je, kao predstavnica 34 reklamne agencije koje zastupaju oko 55 posto agencijskih budžeta za oglašavanje u Hrvatskoj pristupila Upravi HOZ-a sa zahtjevom za postavljanje novih kriterija i pravilnika kreativnog dijela natjecanja; sudjelovanju u formiranju žirija i unapređenju procesa žiriranja te definiranju koncepta završne svečanosti i dodjele nagrada.
'HURA je upozorila Upravu HOZ-a i na sukob interesa, kad je riječ o nositelju licence za organizaciju FESTO-a. S obzirom na to da Uprava HOZ-a nije pozitivno reagirala ni na jedan prijedlog HURA-e, Uprava HURA-e je, sa žaljenjem, bila prisiljena Skupštini uputiti prijedlog o nesudjelovanju članica u natjecateljskom dijelu FESTO-a', stoji u obavijesti za javnost.
U HURA-i ističu da nisu utvrdili nijedan element koji bi navodio na zaključak da Uprava HOZ-a radi na poboljšanju FESTO-a, koji je već u svom prošlogodišnjem izdanju naišao na niz nezadovoljnih reakcija članica HURA-e. Zato će skupština HURA-e će na sljedećem zasjedanju razmotriti mogućnosti vlastite organizacije nacionalnog kreativnog natjecanja agencija.