Hrvatske željeznice odlučile su u suradnji s vlasnicima dotrajalih industrijskih kolosijeka u dvije godine revitalizirati prioritetne kolosijeke te izgraditi nove. Prvi na redu je Agrokor
Na hrvatsku željezničku mrežu priključeno je 364 dotrajalih industrijskih kolosijeka duljine 511 kilometara. Među najvažnijim projektima u 2011. su novi kolosijeci prema Agrokorovoj Sojari u Zadru te Vupikovu silosu u Vukovaru, vrijedni osam milijuna kuna. Koncern u vlasništvu Ivice Todorića donio je odluku o preferiranju željezničkog transporta, a uskoro će s HŽ Cargom potpisati ugovor o strateškom partnerstvu, piše Poslovni dnevnik. Premda će kolosijeci biti u vlasništvu Agrokora, HŽ Cargo, koji će obavljati usluge teretnog prijevoza, sufinancira izgradnju.
'HŽ Cargo će sudjelovati u revitalizaciji industrijskih kolosijeka kada zbog toga ima dugoročnu ekonomsku korist za sebe te za gospodarstvo, s tim da naša strana dogovara modalitet ulaganja te visinu investicije s vlasnikom', izjavio je Zlatko Rogožar, predsjednik Uprave HŽ Holdinga.