novi biznis

Ikea želi svoj popularni proizvod prodavati izvan trgovačkih centara

02.05.2017 u 07:34

Bionic
Reading

U Švedskoj 36 posto posjetitelja Ikeinih centara dolazi u njih kako bi jelo, pokazuje istraživanje koje je provela ta kompanija, u kojoj razmišljaju o razvoju ugostiteljskog biznisa izvan prodajnih centara

U Švedskoj prihodi od prodaje hrane sudjeluju sa sedam posto u ukupnim prihodima Ikeinih centara što se može činiti skromnim, no radi se zapravo o milijardu kruna (oko 112 milijuna dolara) godišnje, a prema prognozama taj će iznos u budućnosti rasti.

Godišnje se u 389 Ikeinih centara u 48 zemalja proda 650 milijuna porcija razne hrane. Zato u kompaniji razmišljaju o neovisnoj ugostiteljskoj diviziji odnosno otvaranju restorana koji nisu u sklopu prodajnih centara.

Ikeine mesne okruglice najpopularnije su jelo u njezinim prodajnim centrima diljem svijeta.

Direktor američkog ogranka IKEA Fooda Gerd Dewald u intervjuu TV kanalu SVT izjavio je da je to popularno jelo "najbolji prodavač kauča". Po njegovom mišljenju, sit kupac bolje je raspoložen i brže donosi odluke.

Kako IKEA posluje u mnogim zemljama svijeta, meniji u restoranima razrađuju se u skladu s mjesnim ukusima.

Tradicionalna švedska jela u Skandinaviji čine otprilike polovinu ponude hrane u Ikeinim centrima.