U dva dana nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, održanog 26. i 27. svibnja, sudionicima su govorili dekan School of Communication Arts iz Velike Britanije Marc Lewis, slovenski web strateg Vuk Ćosić, suosnivač i glavni izvršni direktor Boondogglea Pieter Goiris, Helge Tenno iz Scandinavian Design te direktor The Futures Agency Gerd Leonhard. Posljednje predavanje održao je Gary Vaynerchuk, najavljen kao najveća 'zvijezda' prvog festivala IdejaX. Za njegova predavanja dvorana je bila ispunjena do posljednjeg mjesta
Tijekom predavanja bio je u neprestanoj interakciji s publikom. Na početku je istaknuo dojmove kušanja hrvatskih vina. Ispričao je svoj životni put, uvođenju u obiteljski posao trgovine alkoholnim pićima. Istaknuo je svoje bjelorusko podrijetlo naglašavajući kako, unatoč drukčijim preporukama, smatra da je vrlo važno što je došao u 'malu Hrvatsku' pri tom ističući važnost kulturološke komunikacije koja je, kako je rekao, vrlo bitna u tržišnom marketingu.
Istaknuo je kako je za marketinški pristup izuzetno bitna nacionalna kultura tržišta. Sudionicima festivala IdejaX ponovio je svoje poznate stavove da socijalne mreže, poput Facebooka i Twittera, Foursquarea, Qore i sličnih, nisu same po sebi bitne u marketinškoj komunikaciji nego same mogućnosti komunikacije internetom.
Istaknuo je kako je internet važniji izum od tiska jer znatnije i sveobuhvatnije mijenja načine naših života. Komunikacijske tehnologije, prije svega internet svijet mijenjaju sve brže, a iz toga se ne može izuzeti ni marketing koji je u suštini komunikacijski kanal.
Vaynerchuk je rekao kako brze promjene kakve se događaju često nisu poželjne i predstavljaju problem kod prilagođavanja marketinških projekata i planova, ali je naglasio kako je sama komunikacija izvor različitih i nužnih promjena koje određuju budućnost marketinga, odnosno uspjeh ili neuspjeh određenih marketinških projekata i pristupa.
Sudionici IdejaX imali su mogućnost kupiti najnoviju Vaynerchukovu knjigu, prevedenu na hrvatski jezik, 'Ekonomija zahvalnosti' u kojoj govori o komunikaciji s potrošačima te o personalizaciji marketinškog pristupa. Za svoju novu knjigu Vaynerchuk je rekao kako će sve što je u njoj napisao zastarjeti u sljedećih nekoliko godina, možda i prije nego što očekuje, upravo zbog brzih promjena u marketinškoj industriji.