ANALIZA UNILINEA

Jeftini letovi i dobra promidžba privukli goste s juga Italije u Hrvatsku

26.08.2015 u 10:21

Bionic
Reading

Završilo je najatraktivije razdoblje u turističkoj sezoni za talijansko tržište, a analize agencije Uniline pokazuju nove trendove u dolasku gostiju s Apeninskog poluotoka

Hrvatska je svojim sadržajima ove turističke sezone privukla osjetno više nego prošlih godina goste s juga Italije.

Kao i dosadašnjim gostima s talijanskog područja, top destinacije su i dalje iste, a to su Novalja, Pag, Makarska, Dubrovnik i Hvar.

Iako su Talijani uvijek bili zainteresirani za Dalmaciju, ove godine se nastavlja trend povratka Talijana u Istru. Kako pojašnjava voditeljica romanskog tržišta Samanta Rojnić, radi se o gostima koji jako prate trendove u turizmu, slušaju preporuke prijatelja i poznanika, prate reklame i prema tome planiraju svoj godišnji odmor.

Upravo se principom 'word of mouth', pojačanom promocijom Hrvatske i jeftinim letovima na relaciji Rim-Pula postiglo da se jug Italije ove godine snažnije zainteresira za Hrvatsku, ističe se u analizi Unilinea.

Prijašnjih je godina bio jak trend dolaska grupa, no ove sezone pojačani su individualni dolasci i to u last minute ponudi. Kompanija Uniline je prve rezervacije počela zaprimati početkom godine, no približavanjem glavne turističke sezone pojavio se trend kasnih rezervacija i last minute ponude 'od danas za sutra' koji se nastavio sve do sredine kolovoza.

'Talijansko tržište idealan je primjer kako je dovoljno i malo promocije da se postigne puno rezultata. Talijani će otići na ljetovanje u destinacije koje se oglašavaju na televiziji, koje su popularne, u kojima su bili njihovi prijatelji, po preporuci. To je tržište koje je veliko, ima još puno potencijala, vjerno nam je, blizu je i zbog toga nema troškova transfera. Što se više promovira hrvatska obala, to će rezultati iz godine u godinu biti bolji', izjavila je Samanta Rojnić, voditeljica romanskog tržišta.