nastavlja se podrška

Konzum i Mastercard donirali preko četvrt milijuna kuna za djecu iz socijalno ugroženih obitelji

26.02.2021 u 08:12

Bionic
Reading

I u pandemijsko vrijeme nastavlja se podrška Udruženju Djeca prva te UN-ovom Svjetskom programu za hranu

U kampanji koju zajedničkim snagama provode već treću godinu zaredom, Konzum i Mastercard su donirali ukupno 271.000 kuna Udruženju Djeca prva za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi te UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi. Zbog recesije izazvane pandemijom koronavirusa te povećanja broja obitelji koje si ne mogu priuštiti osnovne potrepštine, prošlogodišnja kampanja imala je još veći značaj.

Zajedničkom humanitarnom kampanjom Konzuma i Mastercarda se u razdoblju od 26. studenog do 23. prosinca 2020. godine od svake transakcije provedene Mastercard® i Maestro® karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske dio sredstava odvajao za potrebitu djecu u Hrvatskoj i Ruandi. Partnerstvo s Konzumom u Hrvatskoj nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu i borbe protiv gladi školske djece u svijetu, a svake godine se dio sredstava odvaja za Udruženje Djeca prva koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima. Tako je ove godine Udruženje Djeca prva primilo donaciju u iznosu od 188.000 kuna, dok je 83.000 kuna donirano Svjetskom programu za hranu.

„Zahvaljujem Konzumu i Mastercardu što su i ove godine prepoznali naše napore da socijalno ugroženim obiteljima s predškolskom i školskom djecom u Hrvatskoj olakšamo svakodnevni teret osiguravanja osnovnih potrepština. U posljednjih godinu dana se povećao broj naših korisnika, tj. obitelji koje sve teže spajaju 'kraj s krajem' te često žive na rubu zadovoljavanja osnovnih životnih potreba. Ova donacija, kojom ćemo pomoći 224 obitelji s maloljetnom djecom, došla je u najbolje vrijeme kako bismo roditeljima slabijeg imovinskog statusa pomogli da kupe neophodnu hranu i higijenske potrepštine“, istaknula je Sonja Vukadinović iz Udruženja Djeca prva.

O značaju pomaganja socijalno ugroženima u Hrvatskoj najbolje govore aktualni podaci iz istraživanja Ekonomskog instituta („Dječje siromaštvo i strategije nošenja sa siromaštvom kućanstava u Hrvatskoj“) iz 2019. godine koji navode kako 300.000 djece u našoj zemlji živi u siromaštvu, često bez osnovnih životnih potrepština. Navedeno istraživanje iznosi još jednu poražavajuću statistiku: svaki pet član siromašnih obitelji izjavio je kako je barem jedan član kućanstva u zadnjih mjesec dana išao gladan na spavanje. Diljem svijeta situacija je još kompleksnija što potvrđuje i globalna UN-ova studija koja govori o dodatnih 130 milijuna ljudi koji će se, pod utjecajem pandemije, suočiti s kroničnom gladi.

„Već tri godine zaredom, u suradnji s Mastercardom, dajemo značajan doprinos boljitku potrebitih obitelji u Hrvatskoj, a naša nastojanja iz godine u godinu prepoznaje i sve veći broj naših kupaca. Zbog toga koristim priliku da ovim putem zahvalim našim vjernim kupcima koji su nas i ovaj put, kao i u svim dosadašnjim humanitarnim inicijativama koje je Konzum tijekom godina proveo, spremno podržali. Nastavljamo brinuti o najugroženijima u hrvatskom društvu, s posebnim naglaskom na djecu“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.

Upravo je Svjetski program za hranu, s kojim je 2012. Mastercard sklopio partnerstvo te svake godine u sklopu kampanje Priceless Causes doprinosi osiguranju sredstva, jedna od najvećih globalnih inicijativa koja se bori da se taj scenarij i ne ostvari, a sve s ciljem da se do 2030. godine osigura 100 milijuna školska obroka u najugroženijim dijelovima svijeta.

„Jako sam sretna što smo i prošle godine bili dio jedne velike humanitarne priče, posebice u godini koja je za sve nas bila izrazito neizvjesna. Spremno ćemo nastavljati podržavati globalne i lokalne humanitarne inicijative kojima je cilj pružiti pomoć našim najmlađim i najranjivijim članovima zajednice“, poručila je Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu.