Krajem ljeta Zagrepčani će dobiti još jedan trgovački centar. Pri kraju je gradnja šoping-centra Point u zagrebačkom naselju Vrbani, prvog trgovačkog centra osmišljenog za susjedstvo
Glavni investitor u projekt vrijedan 50 milijuna eura, koji je još 2006. pokrenuo Bruno Orešar, grčki je Bluehouse Capital Fond, a za razvoj je zadužena tvrtka Sonae Sierra, koja je osmislila Point kao kvartovski šoping-centar.
Na ukupnoj površini od oko 40.000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže s garažom, u centru će se nalaziti preko 50 trgovina s gotovo 13.000 četvornih metara bruto prodajne površine i 500 parkirnih mjesta. Neki od ključnih brendova koji će se naći u centru su: Konzum, Benetton, Next i Lindex.
Trgovački centar Point bit će u skladu s najnovijim standardima održivosti. Karakterizirat će ga jedinstvena i moderna arhitektura, igra svjetla s vanjske strane te prozračno inovativni i originalni prostori u unutrašnjosti koji će se uklopiti u lokalno okruženje i doprinijeti svojom atraktivnošću.
Uz velik broj trgovina odjećom i obućom te tehničkom opremom i namirnicama u prizemlju i na prvome katu, drugi će kat ponuditi sadržaje za odrasle i djecu, uključujući dječju igraonicu i dvoranu za fitnes.