Poslovnu godinu koja im završava krajem veljače 2015. godine Lidl Hrvatska zaključit će s bruto prometom od čak četiri milijarde kuna i rastom od oko osam posto u odnosu na prošlu godinu, piše Jutarnji list
Predsjednik Uprave Lidla Boris Lukšić u konačnici očekuje neto dobit 100 posto veću u odnosu na planiranu.
Lidl je tako od ulaska na hrvatsko tržište 2006. sa 13 trgovina i 700 milijuna kuna prometa narastao na 86 trgovina i 1700 zaposlenih, a ukupni je promet u tom razdoblju narastao šest puta.
Prema ukupnim prihodima, Lidl je u 2013. bio treći maloprodajni lanac na hrvatskom tržištu, a s ovakvim rastom očito će biti vrlo tijesna borba za drugu poziciju u 2014., što su je dosad držale Plodine, koje su lani također narasle na 74 trgovine, piše Jutarnji list.
Lidl i Kaufland članice su Schwarz grupe i zajedno su najjači Konzumov konkurent u Hrvatskoj. Lani je njemački dvojac imao preko 5,5 milijardi kuna prihoda dok je Konzum uprihodio 13,4 milijarde kuna. Kad mu se ove godine pribrojio i Mercator Konzum će imati prihode oko 15 milijardi kuna
Više pročitajte OVDJE