NAKON PRODAJE TURBO LIMAČA

Magma u dobitku 70,7 milijuna kuna

04.05.2011 u 12:30

Bionic
Reading

Magma grupa je u prvom tromjesečju ove godine ostvarila konsolidiran prihod u iznosu od 205,4 milijuna kuna i sveobuhvatnu konsolidiranu dobit u iznosu od 70,7 milijuna kuna, dok je u istom razdoblju prošle godine prihod iznosio 159,3 milijuna kuna i ostvaren je gubitak u iznosu od 19,6 milijuna kuna, podaci su iz financijskog izvješća tvrtke objavljenog na Zagrebačkoj burzi.

Prvo ovogodišnje tromjesečje ujedno je i prvo izvještajno razdoblje po transakciji prodaje 51 posto udjela u društvu Adria Design d.o.o., nakon čega prihodi koji se odnose na segment Turbo limač (samostalna Turbo limač prodajna mjesta) više nisu sastavni dio konsolidiranih prihoda Magma grupe.

Stoga, napominje se u izvješću, prihod ostvaren u prvom tromjesečju ove godine nije usporediv s prihodom prvog tromjesečja prethodne godine, jer je maloprodajne mreže grupe u prvom tromjesečju 2010. poslovala na ukupno 64.044 četvornih metara, a u prvom kvartalu ove godine na 31.784 četvornih metara, što je smanjenje za 50,4 posto.

Prvo tromjesečje obilježile su aktivnosti vezane uz uspostavu novog poslovnog modela, restrukturiranja maloprodajne mreže, prijenos poslovanja i usklađivanje svih operativnih i poslovnih procesa što je rezultiralo i dodatnim troškovima, ističu iz Magme.

Kao posljedica poteškoća s likvidnošću i nemogućnosti adekvatne dobave roba i usluga krajem 2010., grupa je u ovu godinu ušla s nedostatnom razinom zaliha potrebnom za ostvarenje poslovnog plana te su prva značajnija punjenja zaliha i asortimanska poboljšanja ostvarena tek početkom ožujka ove godine, zbog čega su prihodi od prodaje za prvo tromjesečje još uvijek bili ispod plana.

Međutim, unatoč problema u dobavi roba i poteškoća s pravovremenim punjenjem i osiguranjem optimalnog asortimana u trgovinama, grupa je u prvom tromjesečju, tradicionalno najslabijem tromjesečju u poslovnoj godini, ostvarila sveobuhvatnu konsolidiranu dobit u iznosu od 70,7 milijuna kuna, navode iz Magme i ističu da su na pozitivan rezultat značajno utjecali ostali prihodi ostvareni temeljem prodaje poslovnog udjela u društvu Adria Design.

Nakon provedenog poslovnog restrukturiranja u kojem je segment Turbo limač programa postao segment u kojem Magma d.d. sudjeluje s manjinskim udjelom od 49 posto, temeljno poslovanje grupe i dalje se obavlja kroz 5 programa – Turbo limač (franšiza), Magma moda, Turbo sport, Magma home i Magma Lifestyle program.