Cilj kampanje je potencijalne turiste zainteresirati za posjet Istri tijekom čitave godine i to sadržajem osmišljenim na temelju podataka iz Mastercardova izviješća Tourism Insights
Vodnjanska uljara Chiavalon poslužila je Mastercardu i Turističkoj zajednici Istarske županije kao idealan ambijent za najavu zajedničke marketinške kampanje koju će početkom travnja pokrenuti na tržištima Austrije i Švicarske. Radi se o najnovijem projektu Mastercarda i Turističke zajednice Istarske županije te snažnom nastavku osmogodišnjeg strateškog partnerstva. Smjer kampanje je utemeljen na uvidima iz Mastercardova izvješća Tourism Insights koji, analizirajući podatke prikupljene s društvenih mreža, platformi poput Bookinga i TripAdvisora te na temelju platnih transakcija, analizira aktivnosti i navike potrošača prije, tijekom i nakon turističkog posjeta.
'Izvješće Tourism Insights smatra se iznimno korisnim alatom za turističke zajednice diljem svijeta koji pomaže privući turiste sadržajima koji oni očekuju. Na taj način Mastercard je snažna podrška u procesu planiranja turističkih aktivnosti na jedinstven i inovativan način i posebno mi je drago što nas je Istarska županija prepoznala kao idealnog partnera na putu prema ostvarenju svojih ciljeva', izjavio je Cosmin Vladimirescu, direktor Mastercarda u Hrvatskoj i Rumunjskoj.
Kampanju su predstavili Helena Šekerija, direktorica iskustvenog marketinga u Globalnom Marketing timu Mastercarda, Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije, Zdenka Majcan iz agencije Istriana Travel te Tedi Chiavalon, domaćin i vlasnik OPG-a Chiavalon.
Do relevantnih zaključaka u izvješću Tourism Insights došlo se uspoređujući Istru s četiri, po mnogočemu slične, regije – Toskanom, Kretom, Provansom i Kampanijom, a podaci su pokazali kako su dva idealna tržišta za promociju Istre, Austrija i Švicarska jer upravo ondje postoji najveći potencijal.
Jedan od najvažnijih pokazatelja iz izvješća bio je potrošnja turista u sve četiri regije te su ti podaci potvrdili kako je upravo u Istri snažnija sezonalnost no što je to slučaj u ostalim regijama. Iz tog razloga, kao jedan od glavnih ciljeva jest pozicionirati Istru kao idealnu destinaciju za cjelogodišnji, i samim tim održiv turizam, što njezina ponuda apsolutno potvrđuje.
Za Turističku zajednicu Istarske županije partnerstvo s Mastercardom je od posebne važnosti. Oduvijek nam je bila želja imati važno, pouzdano i strateško partnerstvo s predstavnikom financijskog sektora. Mastercard, globalni lider u segmentu bezgotovinskog plaćanja, definitivno je najbolji mogući marriage jer pokriva onaj bitni segment globalnog pozicioniranja te ujedno, poput Turističke zajednice Istarske županije, njeguje i podržava postulate održivog i odgovornog razvoja', zaključio je Denis Ivošević iz Turističke zajednice Istarske županije.
Na nastavak uspješne osmogodišnje suradnje osvrnula se na predstavljanju Helena Šekerija iz Mastercarda: 'Posebno nam je drago što s Turističkom zajednicom Istarske županije, kroz ovaj projekt, nastavljamo razvijati snažno partnerstvo. Ovim projektom nastavljamo sa suradnjama s turističkim zajednicama u Hrvatskoj te tako zajedno optimiziramo marketinška ulaganja i preciznije targetiramo ciljane skupine.'
Drugi segment koji se u izvješću analizirao jest sadržaj koji potencijalne turiste najviše privlači i kojim su najzadovoljniji prilikom posjeta, a tu su se pokazali enogastro segment i aktivni odmor, stoga je čitava ponuda na tome i utemeljena. Tako je u kampanji naglašena sva ponuda koju Istra godinama nudi i po kojoj je najprepoznatljivija.
Kako bi naglasak u čitavoj kampanji bio upravo na raznovrsnoj, cjelogodišnjoj i ponudi utemeljenoj na održivosti i posebnostima Istre, u osmišljavanje njezinog sadržaja uključeni su i partneri hrvatske inačice Mastercardove platforme Priceless.com. Naime, radi se o partnerima koji su za platformu osmislili ekskluzivna iskustva za turiste u sklopu kojih će prezentirati Istru na najbolji mogući način, ističući sve njezine posebnosti u obliku iskustava kakva će pamtiti čitav život. Više o enogastro sadržaju kampanje na predstavljanju je iznio Tedi Chiavalon te istaknuo: 'Ovakve suradnje ono su što Istri treba. Mi u Istri zajedno, na razne načine, surađujemo kako bismo se pozicionirali na enogastro karti svijeta, svjesni da jedino na taj način možemo predstaviti najbolje od naše regije. Zato mi je iznimno drago biti dio ove kampanje i na još jedan način pokazati koliko je naša mala zajednica snažna, jedinstvena i složna prilikom ostvarenja zajedničkih ciljeva, što smatram jednom od naših najvrjednijih vrlina'.
'Uz vrhunska vina, maslinova ulja i ostale delicije po kojima smo prepoznatljivi, ljepota naše Istre omogućila nam je i da osmišljavamo jedinstven sadržaj u području aktivnog turizma. Turisti sve češće na ovom segmentu inzistiraju prilikom odabira sljedeće destinacije, stoga me posebno veseli činjenica kako ćemo upravo taj dio kroz ovu kampanju prezentirati Austriji i Švicarskoj', dodala je Zdenka Majcan iz agencije Istriana Travel.
Nakon službene najave kampanje, glavni kuhari vrhunskih istarskih restorana San Rocco i Badi za sve su prisutne održali i cooking show. U pripremi su naglasili zero waste koncept kojim se beskompromisno vode prilikom pripreme obroka. Uz vrijedna znanja, gosti su s predstavljanja otišli i s certifikatima koji potvrđuju da je, zahvaljujući njihovoj podršci kampanji i održivom smjeru u kojemu Istra nastavlja koračati, posađeno po jedno stablo masline s njihovim imenom, dajući na taj način posebnu počast maslini po kojoj je ova regija poznata diljem svijeta.