Veliki je dan za hrvatsku autoindustriju - Mate Rimac u Zagrebu predstavlja robotaksije koji će voziti sami, već od 2026. godine. No, na prezentaciji se dogodila nezgoda, kad je Rimac pokušao mobitelom dozvati taksi, on ga nije poslušao
Rimac je htio prikazati kako izgleda naručivanje robotaksija putem aplikacije, no nakon što je pozvao taksi, nije došao, odnosno nije se pokrenuo.
'Možda je to efekt prezentacije; kad smo isprobavali naručivanje i dolazak robotaksija, radio je. Moj tim će provjeriti što se dogodilo', rekao je Rimac.
Tijekom prezentacije je suosnivač i glavni direktor dizajna u P3 Adriano Mudri još je jednom pokušao dozvati robotaksi, koji je još jednom odbio poslušnost.
Kasnije je Rimac objasnio da je zablokirala kočnica.
Rimčevo vozilo će inače imati dva sjedala, neće biti upravljača ni papučica, kao ni tipične ploče s instrumentima. Vozilo ima zaslon od 43 inča koji se može koristiti, među ostalim za dijeljenje informacija o putovanju tijekom vožnje. 'Korisnik će moći u potpunosti personalizirati vozilo, primjerice odabir glazbe', navodi Rimac.
Verne surađuje proteklih godina s tvrtkom Mobileye čiju će platformu za autonomnu vožnju Mobileye Drive integrirati u Verne vozilo. Sustav tvrtke omogućava fleksibilnost, funkcioniranje autonomne vožnje na svim lokacijama, različitim vrstama cesta i u različitim vremenskim uvjetima, uz prilagodbu lokalnim stilovima vožnje
Potpisali su ugovore s 11 gradiva u EU, VB i Bliskom istoku, u tijeku su pregovori s više od 30 gradova diljem svijeta koji planiraju surađivati s Verneom