Najbrže rastući trgovački lanac u Hrvatskoj u prošloj godini bio je Spar/Interspar, kojem je tržišni udjel porastao 30 posto, pokazuje istraživanje agencije Gfk Hrvatska
Spar/Interspar je postigao značajan rast tržišnog udjela bez značajnijeg ulaganja u nove prodajne objekte, a tajna njegovog uspjeha uvjetovana je kombinacijom nekoliko čimbenika, među kojima se ističe privlačenje novih kupaca (povećanje baze kupaca za devet posto) i povećanje potrošnje svih kupaca.
Zanimljivo je da u situaciji podijeljene lojalnosti Spar svakom pojedinom lancu iz top 10 uzima više kupaca nego što oni uzimaju njemu.
Sličan, ali u odnosu na Spar manji rast ostvario je Kaufland (15 posto), dok je Lidl rastao po istoj stopi kao i Kaufland, uz tu razliku što je Lidl otvorio sedam novih diskonta, a Kaufland svega jedan hipermarket.
Osim Spara, Kauflanda i Lidla, godinu su, kada je o tržišnom udjelu riječ, uspješno završili i Konzum, Plodine i Diona, dok su ostali iz top 15 trgovaca zabilježili pad udjela.