U članku 'Sniženja u šoping centrima Linić mora zakonski urediti', objavljenom na našim stranicama u četvrtak, 6. lipnja 2013. iznesene su neistinite informacije u vezi trgovačkog centra ZTC Rijeka. Sukladno članku 40. Zakona o medijima (NN 59/04) zahtjev za objavom ispravka netočne informacije prenosimo u cijelosti.
'Objavljeni članak pod naslovom 'Sniženja u šoping centrima Linić mora zakonski urediti' sadrži intervju sa Željkom Jegerom u kojem on komentira poslovanje pojedinih trgovačkih centara u Hrvatskoj. Zaključak autora članka u vezi navoda gospodina Jegera sadrži neistinite i neprovjerene informacije u vezi trgovačkog centra ZTC Rijeka, u vlasništvu društva Zapadni trgovački centar d.o.o., koje su naštetile ugledu, dobrom glasu i časti našeg klijenta.
Autor članka označen kao L. Filipović u članku između ostalog navodi: 'Kad se gleda Hrvatska najveće nezadovoljstvo zakupaca je s riječkim ZTC-om.' Autor članka ovu informaciju temelji isključivo na navodima osobe koja ni u kojem slučaju ne predstavlja većinu zakupnika u trgovačkim centrima u Hrvatskoj pa tako ni u trgovačkom centru ZTC Rijeka. Da se autor potrudio provjeriti navode gospodina Jegera, utvrdio bi da isti predstavlja sedam od ukupno četrdesetsedam zakupnika trgovačkog centra ZTC Rijeka te da prethodno navedenih sedam zakupnika čini manje od pet posto od ukupnog broja zakupnika, gledajući površinu u zakupu. Velika je većina zakupnika zadovoljna radom ovog trgovačkog centra dok eventualne lošije poslovne rezultate pripisuju trenutnoj gospodarskoj situaciji koja negativno utječe na poslovanje gotovo svih poslovnih subjekata, a na koju vlasnik trgovačkog centra nažalost ne može utjecati.
Autor članka isto tako nije provjerio koji su zakupnici članovi Udruge zakupnika u trgovačkim centrima već je temeljem individualnog mišljenja gospodina Jegera donio općeniti zaključak koji je društvu Zapadni trgovački centar d.o.o. prouzročio ogromnu štetu. Činjenica je da većina zakupnika u trgovačkim centrima nisu članovi navedene udruge te ne dijele mišljenje sadržano u spornom članku.
Autor članka bez prethodne je provjere informacija mišljenje gospodina Jegera prenio kao mišljenje svih zakupnika u svim trgovačkom centrima čime je postao dio kampanje koja za cilj ima stvaranje negative slike o vlasnicima trgovačkih centara u javnosti, a sve s ciljem izmjene uvjeta zakupa u korist gospodina Jegera i zakupnika koje on predstavlja, iako su za vlasnike trgovačkih centara uvjeti zakupa već sada na granici rentabilnosti', navodi se u dopisu kojeg je u ime Zapadnog trgovačkog centra d.o.o. dostavio odvjetnik Vedran Šćepanović