Objavljen je javni poziv za iskazivanje interesa za kupnju tvrtke 3. maj Rijeka 1905, tvrtke-kćeri brodogradilišta 3. maj, uz uvjet nastavka brodograđevne djelatnosti na tom području, potvrdio je u četvrtak direktor 3. maja Edi Kučan tijekom polaganja u more trupa jahte za talijanskog naručitelja
Prema podacima iz poziva, potencijalni ulagači pozvani su na iskazivanje interesa za kupnju 100-postotnog udjela, tj. u cijelosti tvrtke-kćeri 3. maj Rijeka 1905. te da iskažu interes dostavom neobvezujućeg pisma namjere.
Temeljni kapital tvrtke 3. maj Rijeka 1905. je oko 10 milijuna eura, a među uvjetima ističe se onaj po kojemu investitor mora dostaviti izjavu da se bavi djelatnošću brodogradnje, tj. da se namjerava baviti djelatnošću brodogradnje na području brodogradilišta 3. maja. Rok za iskazivanje interesa je do 15. travnja.
Odluku o objavi javnog poziva donio je Nadzorni odbor brodogradilišta 3. maja potkraj veljače. Tvrtka 3. maj Rijeka 1905. osnovana je radi nastavka brodograđevne djelatnosti, a prema planu restrukturiranja 3. maja, djelatnost će se bez financijskih opterećenja iz prethodnih razdoblja obavljati u novoj tvrtki, koja je dokapitalizirana operativnom imovinom.
Prema planu, brodogradilište 3. maj će dovršiti ranije ugovorene poslove, dok će nove poslove ugovarati tvrtka-kćer, a s ugovaranjem novih poslova u novu tvrtku bi se prebacivali i radnici.
Svečanost polaganja trupa jahte za talijanskog naručitelja
U Brodogradilištu 3. maj u četvrtak je održana svečanost polaganja u more i primopredaje gotovog trupa djelomično opremljene jahte za naručitelja talijansku tvrtku Itaqua.
Riječ je o jahti dugačkoj 49,9 metara, širine 9,2 metra, bruto težine 499 tona, trećoj iz serije jahti za talijanske naručitelje, koje su izgrađene u riječkom brodogradilištu. Jahta će se, prema odluci vlasnika, opremati u Italiji, a razgovara se i o mogućoj gradnji četvrte, rekao je Edi Kučan.
Potkraj siječnja u 3. maju su uvedene mjere kriznog upravljanja, koje se ponajprije odnose na završetak izgradnje samoiskrcavajućeg broda za prijevoz rasutog tereta za kanadskog naručitelja Algomu (527) najkasnije do sredine lipnja, a njihovo uvođenje bio je uvjet Vlade, koja je lani odobrila državna jamstva za drugi zajam za završetak te novogradnje od 23,5 milijuna eura.
Kučaj je kazao da se, što se tiče novogradnje 527, intenzivno radi, no da nedostaje specijaliziranih električara te da je, zbog zaustavljanja broda koji je trebao isporučiti naručenu 80-metarsku iskrcajnu ruku u Hong Kongu, kanadski isporučitelj opreme od druge tvrtke naručio novu izradu tog dijela opreme. To će utjecati na odmak isporuke broda, rekao je Kučan, dodavši da su o tome obavijestili kupca.