Gotovo pet godina nakon što je ušao na hrvatsko tržište, kozmetički lanac Sephora uskoro zatvara svoja vrata. Dvije trgovine, one u zagrebačkom Avenue Mallu i Arena centru, rade još do 10. kolovoza, do kada će rasprodavati preostali asortiman po povoljnijim cijenama, piše Poslovni dnevnik
Iako iz središnjice kompanije koja posluje u grupaciji LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) nisu precizirali zašto zatvaraju trgovine u Hrvatskoj, Poslovni doznaje da je razlog tome neprofitabilnost.
'Sve što vam možemo reći o hrvatskom tržištu je to da radimo nove planove, ali još je rano da govorimo o njima. Svjesni smo mogućnosti i o njima ćemo vas informirati što prije će biti moguće', poručila je Delphine Bouchez, PR menadžerica Sephore u Francuskoj.
Sephoru, poznati četrdesetogodišnji francuski brend, u Hrvatskoj je zastupala ciparska Marinopoulos grupa. Prema podacima Poslovne Hrvatske, u 2011. godini Sephora je imala 13,5 milijuna kuna prihoda, ali je poslovala s više od 4,1 milijuna kuna minusa. U Sephori je zaposleno dvadesetak radnika koji će sada ostati bez posla, a kupci njihovih proizvoda bez još jednog mjesta za kupnju.