Nije lako u industriji koja se kontinuirano mijenja skupiti više od 20 godina iskustva, nanizati brojne uspjehe u strategijama community buildinga, brand marketinga i tržišnih komunikacija, i to još u vodećim svjetskim kompanijama. Svoje iskustvo s zaposlenicima HT-a podijelio je na 12. Brandstormingu održanom u središnjici HT-a, marketinški genijalac David Cuen
Danas svakodnevno za Booking.com predvodi svjetske timove content creatora i stvara najkvalitetnije rezultate te je kreator jednog od najpopularnijih tečaja na Domestiki, globalnoj edukativnoj platformi. Stigao je u Zagreb kako bi podijelio svoje iskustvo rada u svjetskim kompanijama, a na susretu koji je okupio velik broj HT-ovaca, Cuen je odgovorio na niz pitanja kao što su: Kako veliki brendovi, koji već imaju izgrađenu zajednicu, zadržavaju fokus korisnika? Što može biti najveći komunikacijski adut jednom telekomu na društvenim mrežama?
Između ostalog Cuen je izjavio: 'Potrošači velikih brendova žele uglavnom dvije stvari: funkcionalne i emocionalne benefite. Funkcionalnost je vrlo logična, žele se osjećati kao da dobivaju najviše od proizvoda i usluga koje brend nudi, žele popuste, nagrade, bodove vjernosti'.
'S druge strane, onni su također već emocionalno povezani s brendom. Teško će se odvojiti od brenda u koji su već uložili vrijeme, stoga morate učiniti da se osjećaju posebnima u svakom trenutku, morate se baviti njima. Razmislite o brendovima poput Applea koji imaju vojsku lojalnih obožavatelja koji će ostati uz brend sve dok on ispunjava svoja obećanja', pojasnio je Cuen.
Osim predavanja, Cuen je sudjelovalo u i panel raspravi u kojoj su sudjelovali direktorica Sektora za brend Branka Bajt te direktor Odjela za korporativne komunikacije Igor Vukasović. Cjelokupni program vodila je kolegica Tihana Sedlar Krauz, koordinatorica aktivnosti na društvenim mrežama HT Grupe.