Zbog integracije Splitske banke u OTP banku pojedini građani imali su problema sa svojim karticama, odnosno nisu mogli s njima plaćati ni podizati gotovinu na bankomatima
Iz OTP-a su poručili da su svjesni "nekoliko manjih tehničkih problema koje je dio korisnika imao pri prijavi na novu aplikaciju mobilnog ili internetskog bankarstva, kao i poteškoća dijela njihovih poslovnih korisnika", ali:'
'Ne možemo govoriti o bilo kakvom generalnom problemu s plaćanjima našim karticama ili podizanjem gotovine na bankomatima, koje funkcionira i sad kao što je funkcioniralo i tijekom cijelog integracijskog vikenda. Ako u pojedinačnim slučajevima klijenti imaju kakvih problema, molimo ih za strpljenje ili neka se jave u najbližu poslovnicu', poručili su iz banke, piše Slobodna Dalmacija.
Dodaju da su neke kartice s datumom 1. prosinca stavljene izvan upotrebe zbog "harmonizacije proizvoda banaka".
'Klijenti su na vrijeme obaviješteni o svim promjenama i ponuđen im je alternativni proizvod. Određeni broj takvih korisnika nam se nikada nije očitovao o svojoj odluci, pa ovim putem još jednom molimo da provjere je li njihova kartica stavljena van upotrebe', poručuju iz banke.
Također, naglasili su kako svi njihovi klijenti do kraja ovog tjedna mogu podizati gotovinu svojim debitnim karticama bez ikakve naknade na svim bankomatima u Hrvatskoj.