PRIZNANJE TZ ISTARSKE ŽUPANIJE

Ovoj Kozi jako su se razveselili u Aminess hotelima

16.12.2016 u 11:21

Bionic
Reading

Brend Aminess Hotels & Campsites Lagune Novigrad dobitnik je godišnje nagrade Zlatna koza u kategoriji vizualne komunikacije koju dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije. Vrijedno priznanje za brendiranje priznatog novigradskog hotelijera koji zadnjih godina posluje i u Dalmaciji, dolazi na kraju još jedne uspješne godine

'Turistički trendovi se nepovratno mijenjaju, novu generaciju turista više ne zadovoljava tradicionalni turistički model često opisivan kroz sintagmu sunce i more, već iskustveni doživljaj kroz prilagođeni turistički sadržaj koji u pojedincu izaziva pozitivne emocije i privrženost. Upravo je to model po kojem Istra već desetljećima gradi svoj prepoznatljivi imidž i recept koji Laguna Novigrad godinama uspješno priprema u svojim objektima. Novoizgrađenim brendom uspjeli smo, osim funkcionalnog benefita, ugodnih i sadržajnih objekata, uspješno komunicirati i emotivni benefit kao ugodno i prijateljsko okruženje u kojem se gost osjeća dobrodošlo', izjavila je predsjednica uprave Zrinka Bokulić

U Laguni Novigrad podsjećaju da je brend odlično prihvaćen od strane partnera i gostiju ali i samih zaposlenika koji su vrijednosti Aminessa u potpunosti prenijeli gostima kroz personifikaciju gostoprimstva. Sam čin brendiranja mnogo je više od promjene logotipa, ili naziva, brend podrazumijeva i cjelovitu organizacijsku i poslovnu kulturu te način na koji tvrtka ispunjava svoju misiju i viziju, a Aminessov ljubazan i topao osjećaj nenametljive brižnosti i prijateljskog okruženja po istraživanju zadovoljstva gostiju, njihova je najveća vrijednost i jedinstvenost na tržištu.

Tvorci brend identiteta Aminessa, Igor Carli i Goran Šoša, ponosni su na dodijeljenu nagradu koja je ujedno i potvrda ispravnosti komunikacijskog smjera kojeg karakterizira isticanje emotivnih benefita brenda.

'Zahvaljujemo se i Laguni Novigrad na ustupljenom povjerenju kao i ažurnosti pri implementaciji naših rješenja. Naime, često se susrećemo s klijentima koji odabrana rješenja, nažalost, ne uspijevaju pravovremeno ili na adekvatan način primijeniti u svakodnevnoj komunikaciji čime proces brendiranja ostaje nedovršen, a time i neprepoznat. Suvremeni pristup vizualnoj i verbalnoj komunikaciji u turizmu, shvaćanje važnosti prilagodbe sadržaja koji u gostu stvara pozitivne emocije i privrženost smjer je koji će zasigurno slijediti i drugi poslovni subjekti u svim hrvatskim regijama', izjavili su Carli i Šoša.