Na najvećem sajmu pogrebne opreme u Parizu sudjeluje nekoliko hrvatskih tvrtki. Među njima je i najveći hrvatski proizvođač ljesova, tvrtka Palma, koja očekuje potpisivanje ugovora za 10 do 14 tisuća ljesova
Na Međunarodnom sajmu pogrebne opreme Funeraire 2011, koji se održava od 17. do 19. studenoga 2011. godine u Parizu, predstavila se hrvatska drvna industrija. Svake se godine u Hrvatskoj proizvede više od 80.000 ljesova i ostalih pogrebnih proizvoda od čega se oko 40 posto plasira na inozemna tržišta.
'Hrvatski proizvođači pogrebne opreme imaju veliku perspektivu plasiranja svojih proizvoda na tržište EU-a, a to dokazuju tvrtke poput Palme, Stolarija Jakopčin i TPO Križevci. Hrvatske tvrtke imaju jamstvo vrhunske kvalitete, rokova isporuke i prihvatljivost cijene, što je prepoznato na zahtjevnom EU tržištu. Izvozni se trendovi naše pogrebne opreme iz godine u godinu pomiču prema višoj kategoriji i kvaliteti te je stoga ovaj sajam upravo prilika za ostvarivanje poslovnih kontakata i u konačnici povećanja izvoza cjelokupne opreme', ističe predsjednik Odbora proizvođača pogrebne opreme HGK Ivan Knežević.
Najveći hrvatski proizvođač pogrebne opreme, tvrtka Palma, upošljava 220 radnika, proizvodi približno 47.000 ljesova godišnje, od čega 18.000 komada izvozi, uglavnom na njemačko tržište.
Na pariškom sajmu očekuju potpisivanje ugovora za novih 10 do 14 tisuća ljesova, što će povećati promet ove tvrtke za otprilike dva milijuna eura.
Ove godine na pariškom sajmu, koji je najvažniji svjetski sajam pogrebne opreme, sudjeluje 230 izlagača, od čega 25 posto iz drugih država. Sajam bilježi 34 posto novih izlagača, što pokazuje važnost ovog tržišta, a očekuje se posjet više od 6.000 poslovnih ljudi.