Slovenska Paloma, poznati proizvođač higijenskih proizvoda još iz vremena bivše države, ove će godine ostvariti prihod od prodaje od 90 milijuna eura. Velik je to uspjeh Palome, jer je riječ o rezultatu koji kompanija iz mjesta Sladki Vrh nije dosad dosegnula – brojke iz godina od prije krize (2007. godina) kretale su se oko nešto manje od 88 milijuna eura
Kako je za ljubljanski poslovni list Finance rekao predsjednik Uprave Palome Tadej Gosak, od prošle godine prodaja im raste na tržištima Hrvatske 20 posto, a Srbije čak 30 posto dok najslabiji rast imaju na domaćem terenu. Nova Uprava uvela je niz novosti u način poslovanja u Palomi u kojoj je 800 zaposlenih prosječne starosti 48 godina.
'Krajem prošle godine, izradili smo novu strategiju, od siječnja smo počeli istraživati tržišta, a početkom travnja, startali s proizvodnjom novih proizvoda', objasnio je za Gosak. Fokus je Palome i proizvodnja robnih marki, a diskontni lanci čija prodaja raste važan su im sve važniji poslovni partner.
Dokapitalizacija teška 20 milijuna eura važan je naredni korak u poslovanju kompanije. Erste je već izabran za savjetnika u postupku dokapitalizacije, a Tadej Gosak nada se velikom interesu ulagača upravo zbog dobrih rezultata.