Mastercard, u znak podrške svojim partnerima, mikro, malim i srednjim poduzećima, trgovcima i restoranima, pokreće novu kampanju u kojoj promovira beskontaktno plaćanje kao najbrži i najsigurniji oblik plaćanja
Pojavom novog koronavirusa, svijet više nije onakav kakvog smo ga poznavali do sada. Gotovo svaki dio naše svakodnevnice pogođen je različitim mjerama i ograničenjima, a posljedice su ogromne, kako na običnog čovjeka, tako i ekonomiju u cijelosti. Kao jedna od najvećih globalnih kompanija, Mastercard ima važnu ulogu – utjecati na smanjenje negativnih posljedica pandemije i podržati one najpogođenije partnere – mikro, mala i srednja poduzeća. Zato jer brandovi mogu, i trebaju, imati značajnu ulogu u korona krizi i njezinim posljedicama.
Podrška mikro, malim i srednjim poduzećima
Nakon tjedana koje smo proveli zatvoreni unutar svojih domova, s postepenim ublažavanjem mjera, promatrajući kako se život pokušava vratiti u (novu) normalnost, napokon su nam dopušteni izlasci i druženja. Trgovine, restorani i kafići ponovno su otvorili svoja vrata. Bez obzira na to, od velike je važnosti da i dalje ostanemo odgovorni, brinemo o sebi i o onima koji nas okružuju. Mastercard želi doprinijeti borbi novom kampanjom koja promovira beskontaktno plaćanje i pruža podršku malim i srednjim poduzećima. Mastercard ovom kampanjom želi pozvati ljude da započnu s povratkom u novu normalnost, a pri tom pomognu lokalnoj zajednici i podrže lokalna poduzeća. Kampanja potiče potrošače da podrže svoje omiljene kafiće, restorane i trgovce koristeći brz, jednostavan, siguran način plaćanja – beskontaktni.
Mastercard je na ovaj način još jednom pokazao kako podupire mikro, mala i srednja poduzeća, pružajući im oslonac u povratku u novo normalno, nudeći njima i njihovim kupcima sigurniji i brži način plaćanja – beskontaktni. Mastercard će partnerima pružiti podršku putem co-brandirane digitalne kampanje, objava na društvenim mrežama, native člancima i objavama za medije. Partneri i trgovci koji su uključeni u kampanju su restoran RougeMarin, restorani iz udruženja JRE - Jeune Restaurateurs, restorani iz projekta Sladokusac, lanac kafića Vivas, LeiLou by Alex Dojčinović, Heraldi for men & women, Arena Centar.
Beskontaktno plaćanje
U posljednje vrijeme svjedočimo kako ljudi brzo prihvaćaju beskontaktno plaćanje kao svoj omiljeni način svakodnevnog plaćanja, tako da se Hrvatska pridružila 29 europskih zemalja koje su odlučile povećati limit za beskontaktno plaćanje bez potrebe za unosom PIN koda. Zbog toga su korisnici Mastercard® i Maestro® kartica sada u stanju izvršiti transakcije do 250 kuna, bez korištenja metoda provjere poput PIN koda ili biometrijske autentifikacije. Ova mjera ne osigurava samo sigurnost i brzinu prilikom plaćanja, već također pruža dodatnu podršku svakodnevnim izazovima s kojima se ljudi suočavaju danas. Posljednje ispitivanje MasterIndex provedeno u travnju 2020. godine pokazalo je da Hrvati na beskontaktno plaćanje gledaju sve pozitivnije – čak 82% korisnika kartica smatra ga uistinu brzim i jednostavnim, a čak 71% korisnika čvrsto vjeruje da je beskontaktno plaćanje zdravstveno najsigurnije. U razdoblju kad se iznimno pazi na čistoću prodajnih prostora te higijenu ruku, ovako dominantan stav po tom pitanju možda i nije veliko iznenađenje, ali je svakako jasan pokazatelj preferencija potrošača. Mastercard beskontaktno plaćanje najsigurnije je za ljude pred blagajnom, za ljude na blagajni, za ljude posvuda. Plaćajte Mastercard i Maestro karticama brzo i beskontaktno u lokalnim trgovinama, omiljenim kafićima i restoranima kako bismo svi ostali sigurni. Zajedno.