Podravka je u petak predstavila vlastitu inovaciju - Supisol, zamjenu za sol s 35 posto manje natrija u odnosu na običnu kuhinjsku sol, čija se komercijalizacija očekuje početkom drugog tromjesečja ove godine
'Supisol će se u potpunosti proizvoditi u pogonima Podravke, a komercijalizaciju očekujemo početkom drugog kvartala ove godine', kazao je predsjednik Podravkine uprave Zvonimir Mršić na konferenciji za novinare.
Podsjetio je na Podravkin strateški dokument "Nutritivna strategija 2014. - 2024.", što je ujedno njezina inovacijska strategija kojoj je cilj do 2025. godine prilagoditi sav asortiman prehrambenim preporukama (manje soli, manje šećera itd.).
Supisol je Podravka u suradnji s vanjskim partnerom razvijala četiri godine, rekao je Mršić.
Iz koprivničke prehrambene kompanije ističu i kako sa Supisolom žele ostvariti cilj o smanjenju soli u prehrani ljudi između 5 i 25 posto u sljedeće tri godine.
Novi pripravak može se upotrebljavati kao zaslanjivač u proizvodnji juha, gotovih jela, mesnih proizvoda, umaka, dresinga, kondimenata, dodataka jelima, začinima, ali i kao samostalni sastojak za zasoljavanje.
Ima 35 posto manje natrija u odnosu na kuhinjsku sol i sastoji se od kombinacije triju različitih soli - natrijeva klorida, kalijeva klorida i kalij-magenzij citrata - te može potpuno zamijeniti običnu kuhinjsku sol (koju gotovo u potpunosti čini natrijev klorid). Supisol je prikladan za vegetarijance, vegane, bez glutena je, laktoze, GMO-a, pojačivača okusa, umjetnih boja i umjetnih aroma i konzervansa, kažu u Podravci.