Na danas održanoj Sjednici Uprave Podravke predstavljen je plan daljnjeg jačanja internacionalizacije poslovanja te formiranja novih tržišnih regija, čime se s 1. siječnja 2015. mijenja i model izvještavanja o poslovanju, izvijestili su iz Podravke
Ovime se značajno smanjuje dosadašnja razina kompleksnosti upravljanja tržištima što ima za cilj efikasnije korištenje vlastite veličine i znanja te pružanja kvalitetnije i troškovno učinkovitije podrške tržištima na kojima Podravka posluje. Objedinjavanje različitih funkcija u okviru novoformiranih zona omogućit će se tržištima da povećaju svoj fokus na stvaranje dodatne potražnje, izvijestili su iz koprivničke tvrtke.
'Novom organizacijom upravljanja tržištima i redefiniranjem tržišnih zona poslovanja namjera nam je pojačati napore usmjerene boljoj iskoristivosti naše veličine te rasprostranjenosti diljem svijeta. Optimalnom ravnotežom fokusiranosti na kategorije i na zemljopisne regije stvaramo kvalitetnije preduvjete za daljnji rast i razvoj naše kompanije. Namjera nam je kroz narednih pet godina ostvariti dvije trećine prihoda na internacionalnom tržištu', istaknuo je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.
Kao što je spomenuto, s 1. siječnja 2015. započet će izvještavanje o poslovanju Grupe Podravka za poslovni segment Prehrana, prema novim tržišnim regijama. Riječ je o četiri novoformirane regije, Adria regija u koju se ubrajaju tržište Hrvatske te dosadašnje tržište Jugoistočne Europe, potom regija Europa koja sadrži tržišta EU-a, zatim regija Rusija i zemlje CIS-a te regija Nova tržišta pod koju spadaju Amerika, Azija, Australija te Afrika. Pored toga, vrijedi spomenuti kako je registrirano društvo Podravke u Dubaiju (UAE), a osim toga pokrenuti su postupci registracije društva u Dar es Salaamau (Tanzanija) te predstavništva u Pekingu (Kina) čime se stvaraju preduvjeti za početak poslovanja na ovim vrlo potentnim tržištima.
Podravka je u prvih devet mjeseci prošle godine ostvarila prihod od prodaje nešto veći od 2,5 milijarde kuna. Od toga se 100 milijuna kuna odnosi na prekooceanske zemlje. Većina prihoda od prodaje ostvarena je u Hrvatskoj. Od ukupnih prihoda od prodaje, manje od četiri posto se odnosi na nova tržišta.
Od 100 milijuna kuna prihoda koji se odnosi na prekooceanske brojeve, 46 milijuna ostvareno je u Australiji, 30 milijuna u SAD-u, a 24 milijuna u ostalim prekooceanskim zemljama.