NEUNIŠTIVA KVALITETA

Podravka - prva asocijacija na 'najbolju kupnju'

17.03.2010 u 14:49

Bionic
Reading

Hrvatski građani, prema najnovijem 'Best Buy Award' istraživanju, najboljom kupnjom koja nudi najbolji omjer kvalitete i cijene, smatraju na prvom mjestu Podravku, zatim Kraš, potom Vindiju, Konzum, Dukat i Gavrilović

Na pitanje koji bi općenito proizvod ili uslugu kojeg proizvođača ili davatelja usluge u Hrvatskoj izdvojili kao onog koji pruža istovremeno vrhunsku kvalitetu, ali i povoljnu cijenu na prvom je mjestu Podravka sa 16,5 posto.

Slijedi Kraš kojeg je navelo 11,2 posto ispitanika, te Vindija sa 10,5 posto. Vegeta je dobila 6,4 posto, Konzum 6,1 posto, Dukat 4,6 posto, Gavrilović 3,5 posto odgovora ispitanika.

Prvo istraživanje u Hrvatskoj pod nazivom 'Best Buy Award' tijekom siječnja ove godine napravila je tvrtke Axios u partnerskoj suradnji sa revizorskom i konzultantskom kućom PricewaterhouseCoopers i organizacijom za istraživanje tržišta GfK.

Cijelo istraživanje sadrži više od 150 kategorija i podkategorija, a do posebno zanimljive top liste došlo se prvim, uvodnim pitanjem iz istraživanja ispitanicima o tome koji bi proizvod ili uslugu, ili kojeg bi proizvođača ili davatelja usluge u Hrvatskoj izdvojili kao onog koji pruža istovremeno vrhunsku kvalitetu, ali i povoljnu cijenu.

Rezultati su pokazali da Hrvati najboljom kupnjom smatraju u prvom redu i na prvom mjestu Podravku, zatim Kraš, potom Vindiju, još jedan Podravkin brand Vegetu, na petom mjestu plasirao se Konzum, na šestom Dukat te na sedmom Gavrilović.

Zanimljivo je, navodi se u istraživanju, da aktualne afere oko Podravke, očito nisu utjecale na rezultate na način da bi ona zbog toga izgubila vodeću poziciju na ovoj rang listi.

Također je zanimljivo da je ovaj vrh hrvatskih 'Best Buy Award' tvrtki sastavljen isključivo od prehrambenih kompanija, te jedne iz segmenta maloprodaje (Konzum) koja je opet usko vezana uz segment prehrane.

U toj općoj Best Buy Award top listi nema niti jedne tvrtke iz nekog drugog sektora.

To i puno govori o percepciji 'najbolje kupnje' hrvatskih građana, ali i potvrđuje činjenicu da se mjesečna potrošačka košarica prosječnog Hrvata u velikoj mjeri sastoji od prehrambenih artikala i da za neke druge stvari trenutno naprosto nema mjesta.

Jednako je tako zanimljivo, napominje se, i da su na ovoj općoj listi sve od reda hrvatske tržišne marke, što znači da građani imaju iznimno povjerenje u hrvatsku proizvodnju i hrvatske kompanije, osobito kada je riječ o prehrambenom sektoru.