Otvoriti i voditi webshop je lakše no ikad, slijede li se određene zakonitosti. Međutim, baš kao i kod uobičajenih (uvjetno rečeno zastarjelih) kanala prodaje, i kod online izdanja postoji set nepisanih pravila
No, valja krenuti redom. Zašto bi itko razmišljao o otvaranju online trgovine? Bilo da je riječ o ponudi kakvog fizičkog proizvoda ili digitalnog materijala, fizičke trgovine su jednostavno ograničenije, a njihovo održavanje iziskuje mnogo značajnije troškove od razvoja ili korištenja gotovog online rješenja (uz pripadajuće skladište po potrebi). Na tom ušteđene resurse se stoga lako može prenamijeniti u druge segmente poslovanja.
Kad je već riječ o samom poslovanju i održavanju, valja imati na umu kako internetske trgovine rade 24/7/365, čime su mnogo primamljivije korisnicima. Tome u prilog dovoljno govori i promet takvih trgovina u odnosu na fizičke.
Vlasnici internetskih trgovina imaju i niz drugih prednosti – u svakom trenutku je moguće vidjeti stvari poput prikaza aktivnosti/posjećenosti, popularnosti proizvoda, analizi kupaca i dr. što je pak moguće iskoristiti za dalje poboljšanje i oblikovanje ponude.
Cijeli članak pročitajte na blogu www.bizit.hr