EDUKACIJSKI CENTAR MIRAKUL

Postanite stručnjak za marketing i prodaju na društvenim mrežama!

02.05.2016 u 11:34

Bionic
Reading

Rast oglašavanja na društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn), osobito videooglašavanja, bilježi se i ove godine. Prema zadnjem izvješću kompanije Shareablee, videosadržaj brendova povećao se za 98 posto, a angažman korisnika s videima povećan je za 163 posto u odnosu na prethodnu godinu

Nove tehnologije i oblici objave sadržaja na društvenim mrežama mogu smanjiti trošak komunikacije, što dovodi do porasta prisutnosti kompanija na društvenim mrežama.

Osmišljavanje strategije, planiranje, kreiranje i optimizacija sadržaja, njegova distribucija – sve su to aktivnosti koje se poduzimaju s određenim ciljem, a čije ostvarenje u konačnici očekuju agencije, tvrtke i klijenti. Plasirajući oglase koje želimo gledati, Google i Facebook stvorili su tržište vrijedno desetke milijardi dolara. Facebook postaje sve snažniji medij preko kojeg prikazuje svoje oglase stotinu puta dnevno, tisuću puta mjesečno - iz dana u dan, iz mjeseca u mjesec, a dobra stvar u svemu tome je to što se rezultati i troškovi oglašavanja na Facebooku mogu pratiti i kontrolirati do najsitnijih detalja, do zadnjeg klika, impresije i lipe.

Prosječna osoba provede oko deset sati dnevno konzumirajući medije i za to je vrijeme izložena više od 5000 marketinških poruka (izvor: eMarketer i Media Dynamics), stoga tvrtka, brend ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, nego razmišljaju kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati.

Mirakul Edukacijski centar 12. svibnja kreće s novom, osmom generacijom polaznika Community manager akademije, programa specijaliziranog za rad na društvenim mrežama, kojim će se objasniti sve zakonitosti koje vladaju na ovim platformama, a otkrivanjem tajni zanata polaznici će moći izbrusiti svoje marketinške i PR aktivnosti, bilo da samostalno obavljaju te zadatke, bilo da će ih provoditi u suradnji s profesionalcima zaposlenima u agencijama specijaliziranima za ovu djelatnost.

Program se sastoji od tri modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati, a predavanja će započeti 12. svibnja i trajati do 1. srpnja

Pregled modula:

MODUL 1: SMM – Marketing na društvenim mrežama (12. i 13. svibnja 2016.)
MODUL 2: Strategija nastupa na društvenim mrežama (2. i 3. lipnja 2016.)
MODUL 3: Napredno korištenje društvenih mreža (30. lipnja i 1. srpnja 2016.)

Kako bi polaznici stečena znanja mogli primijeniti i u praksi, u sklopu programa provodit će se radionice koje će im na praktičnim primjerima pokazati kako kreirati profil na pojedinoj društvenoj mreži prema najvišim standardima community managementa, kako komunicirati sa zajednicom, ali i kako osmisliti, izraditi i provoditi strategiju nastupa na društvenim mrežama, komplementarnu marketinškim i PR aktivnostima.

Posebna pažnja posvetit će se sadržaju koji se objavljuje na profilima na društvenim mrežama, a koji je ključan element u dugoročnom uspjehu strategije i kreiranju zadovoljne zajednice, one koja komunicira s brendom i postaje njegov konzument.

Administriranje profila na društvenim mrežama dignut će se na višu razinu. Polaznici će naučiti osmišljavati, aktivirati i optimizirati oglas na Facebooku kao najučinkovitiji način kreiranja zajednice fanova. Naučit će koristiti i statističke podatke koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice, te naučiti na koji se način i kojim mehanizmima provode nagradne igre i natječaji, kao i sva pravila koja pritom treba poštivati

Tijekom trajanja akademije polaznici će se upoznati sa svim relevantnim društvenim mrežama i njihovim namjenama, ali i sa svim potrebnim znanjima i vještinama koje su nužne da bi se kvalitetno i sustavno provodile zadane aktivnosti te ostvarili postavljeni ciljevi.

Seminari i radionice održat će se u FORUM-u Zagreb, upisi traju do 10. svibnja, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/akademija/community-manager-akademija