Strateški dokumenti hrvatskog turizma kao jedan od ciljeva postavili su pozicioniranje Hrvatske kao premium destinacije. Tvrtke s premium ponudom okuplja Hrvatska gospodarska komora u platformi Stories – Experience Premium Croatia. Platforma je predstavljena u utorak u hotelu Esplanade Zagreb
'Turizam je naš najvažniji izvozni proizvod, važan generator rasta i razvoja mnogih regija, ali mijenja se naš stav kakav turizam želimo i što trebamo poduzeti kako bi dugoročno profitirali od ovog važnog sektora i upravljali svim izazovima i rizicima. Hrvatska ima premium brendove, ali je za cjelovit razvoj ovog tipa ponude potrebna kvalitetna koordinacija ključnih dionika, zajedničko nastupanje na međunarodnom tržištu i razvoj projekata koji će stvarati novu premium ponudu,' rekao je uvodno predsjednik HGK, Luka Burilović.
Platforma okuplja članice HGK iz sektora hotelijerstva i ugostiteljstva, kampove, marine, vile za odmor, putničke agencije i charter tvrtke.
'Sigurna sam kako će nova platforma Stories u sklopu Hrvatske gospodarske komore, biti još jedan iskorak u jačanju hrvatske turističke ponude. Znamo da Hrvatska danas postaje prepoznata u svijetu ne kao samo destinacija „sunca i mora“ već kao sigurna i kvalitetna destinacija, koja turiste privlači u svako godišnje doba. To nam potvrđuju i odlični turistički i financijski rezultati koji dokazuju kako je razvoj cjelogodišnjeg i održivog turizma moguć ukoliko turistima osiguramo kvalitetnu ponudu, ali i prezentiramo tu ponudu na kvalitetan način. Upravo zato vjerujem kako će ova nova platforma, koja objedinjuje cijelu premium ponudu na jednom mjestu, biti još jedan iskorak u profiliranju Hrvatske kao kvalitetne boutique destinacije', naglasila je Nikolina Brnjac, ministrica turizma i sporta.
'Turistima je u 2024. godini na cijeni raznolikost i kvaliteta ponude, i to ne samo smještaja i eno-gastronomskih užitaka – već doživljaja. Platforma za premium turizam okuplja tvrtke s vrhunskom ponudom iz sedam djelatnosti koje će zajednički raditi da Hrvatska postane premium brend održivog, cjelogodišnjeg turizma', poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.
Platforma Stories stvarna je akcija u korist Strategije razvoja održivog turizma do 2030. godine čiji je krovni cilj zauzdali negativne učinke masovnog turizma.