Trgovački lanac Lidl obilježava 15 godina poslovanja u Hrvatskoj, a svoj rođendan dočekuje s 103 trgovine, 3200 zaposlenika, 2 logističko-distributivna centra i trećim u izgradnji. Lidl je u Hrvatskoj tijekom godina postao jedno od najpopularnijih mjesta za kupovinu prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a kupci su ga prepoznali i kao jednog od društveno najodgovornijih trgovačkih lanaca
Uz brojne nagrade i priznanja, Lidl je već 10 godina nositelj Certifikata Poslodavac partner te godinama drži visoko drugo mjesto među poslodavcima prvog izbora, što je najbolji dokaz odnosa prema zaposlenicima. Posljednjih 15 godina, Lidl je brojnim projektima podržao domaće dobavljače i OPG-ove, a trenutno surađuje s njih više od 400.
Još od dolaska na hrvatsko tržište 2006. godine, Lidl kontinuirano ulaže u širenje svoje prodajne mreže, pa od početnih 13, Lidl će do kraja ove godine imati 105 trgovina. U Hrvatskoj zapošljavaju više od 3200 zaposlenika, a njihove trgovine diljem Hrvatske opskrbljuju dva logističko-distributivna centra; Jastrebarsko i Perušić, dok je treći u Križu trenutno u izgradnji. U ovih 15 godina, Lidl je u Hrvatskoj uistinu postao sinonim za omiljeno i moderno odredište za kupovinu. Lidlovi poslovni rezultati pokazuju da su kupci itekako prepoznali jednostavnost kao ključan koncept Lidlovog poslovanja - najbolji omjer cijene i kvalitete proizvoda, iznimnu predanost svježini proizvoda te brzu i praktičnu kupnju.
Također, od samog dolaska u Hrvatsku Lidl kontinuirano ulaže u svoj najvažniji resurs, a to su zaposlenici. Time podiže standarde u domeni upravljanja ljudskim resursima, kako unutar svoje branše tako i na tržištu općenito. Još od početka poslovanja, a posebice u zadnje 4 godine, Lidl sustavno na godišnjoj razini povećava plaće i ostale pogodnosti svojim zaposlenicima. Osim u osnovna primanja Lidlovih zaposlenika, koja su iznad prosjeka u maloprodajnoj i prehrambenoj industriji, Lidl kontinuirano ulaže u edukacije, stručna usavršavanja te programe stipendiranja, a omogućava i rotacije posla te međunarodne razmjene. Uz to, svojim zaposlenicima osigurava i dodatne benefite kao što su božićnica, uskrsnica, regres, novčane nagrade, sezonski dodatak, sistematske preglede te brojne druge pogodnosti.
Uspjeh se već odavno ne temelji isključivo na poslovnom rezultatu; tvrtke su danas sve svjesnije utjecaja koje imaju na svijet oko sebe i važnosti upravljanja tim utjecajima. Upravo zato, Lidl je 2019. godine predstavio Izvještaj o održivosti za godine 2017./2018., što ga čini prvim maloprodajnim lancem u zemlji koji je objavio ovakav izvještaj prema metodologiji GRI Standardi. Riječ je o pregledu utjecaja koje Lidl ima na gospodarstvo, društvo i okoliš te sveobuhvatnoj strategiji održivog razvoja naziva „Na putu prema sutra“. Vrijedi spomenuti i da je Lidl krajem 2020. među prvima reagirao u pomaganju stradalima u potresu na području Petrinje, Gline i Siska, uključivši se s jednom od najvećih korporativnih donacija u višemilijunskom iznosu.
Nadalje, Lidl Hrvatska veliku pažnju pridaje razvoju proizvoda nacionalnog/regionalnog porijekla, a povećanje udjela domaćih proizvoda u asortimanu predstavlja jedan od strateških ciljeva za budućnost poslovanja. Upravo je ovaj trgovački lanac prvi okupio male dobavljače pod zajedničkim imenom Okusi zavičaja kako bi podržao domaće proizvođače. Također, najpoznatiji domaći specijaliteti pod imenom Croamore plasiraju se i prodaju na 15-ak europskih tržišta, zahvaljujući Lidlovoj razgranatoj mreži trgovina. Na ovaj način, otvorila su se vrata domaćim dobavljačima i hrvatskim proizvodima koji su pronašli svoje mjesto u domovima Lidlovih kupaca diljem Europe.
Lidlov uspjeh u Hrvatskoj rezultat je dugogodišnjeg predanog rada koji uključuje poštivanje osnovnih načela tvrtke i visokih standarda sigurnosti proizvoda, ali i jedinstveni logistički sustav te brigu o zaposlenicima. Osim poslovnih ciljeva, Lidlova misija je nastavak djelovanja na održivosti u svim segmentima kroz društveno odgovorno poslovanje. Planovi za budućnost uključuju daljnje širenje na hrvatskom tržištu, što je ujedno i najbolji pokazatelj zadovoljstva dosadašnjim ulaganjem i poslovanjem.