Najviše se smiješe zaposlenici u salonima za ljepotu i uslugama prijevoza, najmanje oni na tržištu poslovnih subjekata (B2B)
Gledano po zemljama, stanovnici Indonezije najviše se smiješe svojim kupcima, dok je onima u Pakistanu najmanje do smijeha, pokazalo je istraživanje 'Smiling Report' agencije za mystery shopping Heraklea, u kojemu je sudjelovalo 66 zemalja, među kojima i Hrvatska.
Pitanja u istraživanju odnosila su se na osmijeh, pozdrav i dodatnu prodaju kao neke od osnovnih elemenata kvalitete usluge.
Kod nas su kupci lani dobivali osmijeh u 73 posto slučajeva - gotovo tri četvrtine djelatnika se osmjehnulo kupcima. Tako je Hrvatska 45. zemlja u poretku u ovoj kategoriji. Pozdrav je uputilo 89 posto djelatnika, zbog čega je u ovoj kategoriji Hrvatska na visokom 18. mjestu
Indonezija, uz osmijeh, poklanja i najviše pozdrava svojim kupcima, kao i Hong Kong. Pozdrav ne trebamo očekivati u Maroku, ali zato možemo sve češće u državnim službama.