ISTI OKUS

Proizvodi PIK Vrbovca od sada sadrže 25 posto manje soli

21.09.2016 u 15:09

Bionic
Reading

PIK Vrbovec predstavio je u srijedu novu kampanju 'Manje je više – Redukcija soli'

Vodeći se smjernicama Svjetske zdravstvene organizacije, ali i slijedeći strategiju Hrvatske o smanjenju prekomjernog unosa kuhinjske soli, PIK Vrbovec prvi je u Hrvatskoj predstavio cijeli asortiman mesnih proizvoda koji od sada sadrže 25 posto manje soli

U dvije godine, intenzivnom suradnjom odjela Marketinga, Razvoja, Proizvodnje i Kontrole kvalitete, PIK Vrbovec ponudio je proizvode sa smanjenim udjelom soli.

Ines Bertinovec, direktorica razvoja PIK Vrbovca je ovom prigodom izjavila: 'Nakon što je potrošačima predstavljen projekt Manje je više, kojim se jamči da su proizvodi pod brendom PIK bez pojačivača okusa, bez umjetnih bojila, bez glutena i bez soje, PIK Vrbovec odlučio je otići korak dalje pa smo tako prvi u Hrvatskoj smanjili i udio soli u mesnim proizvodima. Ovim je konceptom zaokružena jedinstvena priča i stvorena dodana vrijednost za potrošače, no istovremeno je podignuta i ljestvica kvalitete daleko iznad konkurencije.'

Hrvatski građani u prosjeku dnevno unesu 11,6 grama kuhinjske soli, a što je dvostruko više od preporučenog dnevnog unosa koji iznosi 5-6 grama. Unatoč tome, većina građana smatra da ne jede preslanu hranu, a brojna istraživanja potvrđuju kako je jedan od glavnih razloga - nedovoljna educiranost i svjesnost o štetnim učincima prekomjernog unosa kuhinjske soli.