otvorili novu poslovnicu

Sancta Domenica promijenila ime: Uskoro će početi prodavati kuhinje

11.02.2025 u 10:38

Bionic
Reading

Nakon više od dvije godine strateškog partnerstva Sancta Domenice i Big Banga pod istom vlasničkom strukturom, cijela grupacija će sada nastaviti poslovati pod jedinstvenim imenom Big Bang u maloprodaji u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji i Bosni i Hercegovini

Promjena imena branda Sancta Domenice u Big Bang dolazi uz ulaganja u novu infrastrukturu te poboljšanje korisničkog iskustva, a pravni subjekt u Hrvatskoj i dalje ostaje Sancta Domenica d.o.o, navodi se u priopćenju.

Istovremeno s preimenovanjem, Big Bang je u novom varaždinskom trgovačkom centru Green Park otvorio svoju najnoviju poslovnicu, 10. po redu, koja je ujedno i prva Big Bang trgovina pod novim imenom na hrvatskom tržištu.

Početkom proljeća, renovirat će se i proširiti poslovnica u City Center One Westu u Zagrebu te time postati prva Big Bang trgovina u Hrvatskoj koja će spojiti tehnologiju i drvo za potrebe kućanstva. Premijerno će u Big Bangu City Center One West biti predstavljen novi odjel kuhinja, u kojem će kupci uz izložene demo modele kuhinja, moći pomoću VR naočala doživjeti svoju buduću kuhinju, ističe se u priopćenju.

Početkom ove godine, centralno skladište preselilo se u novi i značajno veći logistički centar u Svetoj Nedelji.

Sa više od 10.000 četvornih metara visokoregalne površine, novi logistički centar osigurava značajno veće skladišne kapacitete, potrebne za daljnji rast i razvoj, uz bržu i učinkovitiju isporuku robe te bolje korisničko iskustvo za praćenje statusa narudžbi, napominju iz kompanije.

Ambiciozni planovi

'Big Bang Grupa je prisutna na hrvatskom tržištu od 2022. godine, a u ovom relativno kratkom vremenu, Hrvatska je postala najveće tržište u cijeloj grupaciji. Najavili smo da imamo vrlo ambiciozne planove, koje smo i ostvarili. Za to vrijeme povećali smo prihode za više od trećine, na rekordnih 165 milijuna eura, otvorili novi logistički centar i značajno proširili svoje kanale prodaje. U samo tri godine, broj zaposlenih u Hrvatskoj povećali smo za impresivnih 40 posto. Ali nismo još gotovi, jer želimo do 2028. u Hrvatskoj ostvariti četvrt milijarde eura prihoda, a na razini Big Bang Grupe više od 600 milijuna eura', rekao je glavni izvršni direktor Big Banga, Uroš Mesojedec, koji vjeruje da će grupa s najnovijim inovacijama i uslugama još dodatno podići standarde u maloprodaji.

'Sve naše poslovnice u Hrvatskoj će u narednim danima zaživjeti u novom ruhu pod okriljem novog moćnog i međunarodno prisutnog brenda Big Bang, međutim kupci i njihovo zadovoljstvo i dalje nam ostaju na prvom mjestu te naš glavni svakodnevni fokus u poslovanju. Kupcima želimo pružiti ne samo najbolje proizvode i uslugu, već i inspiraciju za moderan način života. Bez obzira susreću li se kupci s nama u nekoj od naših trgovina ili kupuju putem web stranice www.bigbang.hr, trudimo se, da na oba načina kupovine imaju jednako izvrsno korisničko iskustvo. Kao znak zahvalnosti svim našim kupcima i kao najbolji poziv za posjetu Big Bang trgovinama u narednom periodu, pokrenuli smo super atraktivne akcije i promocije na odabrane televizore i audio uređaje, mobitele, laptope, satove, velike i male kućanske uređaje, te ostale uređaje iz našeg širokog asortimana, po uvjetima kakvi su inače dostupni u vrijeme Black Fridayja', istaknuo je Goran Janičijević, izvršni direktor za poslovanje u Big Bangu.