Googleova matična kompanija Alphabet izvijestila je o zaradi i prihodu u četvrtom tromjesečju koji su bolji od očekivanih. Dionice su porasle za više od 9% u produženom trgovanju
Tvrtka je također najavila podjelu dionica 20 za 1 koja će stupiti na snagu u srpnju. Alphabet je zabilježio rast prihoda od 32%, što je ponovno dokazalo da je u stanju izdržati pritiske pandemije i inflacije.
Rezultati dolaze nakon godine koja je bila odlična. Dionice su prošle godine porasle za 65 posto, nadmašivši sve druge velike tehnološke tvrtke i više nego utrostručivši dobitke u S&P 500.
Googleov prihod od oglašavanja iznosio je 61,24 milijarde dolara za tromjesečje, što je 33% više u odnosu na 46,2 milijarde dolara u istom razdoblju godinu dana ranije. Philipp Schindler, Googleov glavni poslovni direktor, rekao je da je maloprodaja najviše pridonijela rastu oglasa iz godine u godinu.
Potrošnja za medije i financije također je bila značajna. Prihod od YouTube oglasa bio je jedini pokazatelj koji nije ispunio očekivanja analitičara. Tvrtka pokušava izazvati TikTok uslugom pod nazivom Shorts.
Izvršni direktor Alphabeta Sundar Pichai rekao je da tvrtka ima više od 15 milijardi aktivnih korisnika dnevno na globalnoj razini. Taj je pokazatelj ostao nepromijenjen u odnosu na njegovo posljednje ažuriranje u srpnju 2021.