Slovenska obala, koja je zbog svojih pedesetak kilometara duljine predmet izlizanih viceva u Hrvatskoj, reklamira se domaćim turistima sloganom 'Doma je najlepše - slovensko morje vabi'
Umjesto da produže u Dalmaciju ili Istru, s plakata u neposrednoj blizini hrvatske granice nasmiješena plavuša u bikiniju poručuje Slovencima da ih 'slovensko morje vabi' i da im je najljepše ljetovati doma.
Reklamni slogan s nacionalnim nabojem slovenska je verzija hrvatskih slogana za domaće prilike, 'Tako lijepa, tako naša' i 'Kad srce kaže ljeto, kaže Hrvatska'.
'Ponovno računamo na velik broj domaćih gostiju i akcija je namijenjena prvenstveno njima. Oglašavamo se na internetu, na radiju i televiziji, ali i plakatima u cijeloj Sloveniji', kazala je za tportal Lea Šuligoj iz Turističke zajednice Portoroža, koja je pripremila tu promotivnu akciju.
Prošle je sezone općina Piran (gradovi Portorož i Piran) ostvarila 1,3 milijuna noćenja, od čega se polovica odnosi na domaće goste. Ipak, Slovencima je Hrvatska omiljena ljetna destinacija, a lani ih je na našoj obali boravilo nešto više od milijun, koji su ostvarili 5,6 milijuna noćenja.
Osim domaćih, slovenski turistički djelatnici u goste pozivaju i susjede, doduše ne Hrvate, nego Talijane, Austrijance i Nijemce. 'Oglašivačka akcija u Italiji usmjerena je na područje Verone. Za promotivne akcije namijenili smo oko pola milijuna eura', objašnjava Šuligoj.
Među ciljanim tržištima ne spominje Srbiju, u kojoj su Slovenci prošle godine na hrvatski oglas 'Kad srce kaže ljeto, kaže Jadran' uzvratili provokacijom 'Najbliže europsko more, prijatelji'.