Kompanija Tiffany & Co izvijestila je o padu prodaje u trećem tromjesečju ove godine te snizila procjene dobiti za cijelu godinu budući da snažan tečaj dolar odvraća turiste od potrošnje u američkim draguljarnicama
Prihodi te kompanije u trećem tromjesečju smanjeni su za 2,2 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 938,2 milijuna dolara. To je manje od procjena analitičara, koji su u prosjeku očekivali od 971 milijun dolara prihoda.
Svjetla točka u inače razočaravajućem trećem tromjesečju bili su rezultati Tiffanyja u Japanu, gdje je prodaja porasla za 17 posto, na 133 milijuna dolara.
Analitičari međutim predviđaju slabu blagdansku sezonu budući da tradicionalna nevoljkost kompanije da radi promocije odvraća štedljive kupce od potrošnje.
Tiffany, osnovan 1837. godine, mijenja svoje linije nakita, kao što su Victoria i Bows te uvodi novi modni nakit kako bi privukao mlađe kupce.
‘Najveći problem je u tome što kompanija nije okrenuta promocijama’, rekao je Edward Jones, analitičar tvrtke Brian Yarbrough, dodavši da bi teroristički napadi u Parizu i moguće povećanje američke kamatne stope u prosincu mogli dodatno pritisnuti turističku potrošnju, ključni pokretač prodaje Tiffanyja.
Tiffany očekuje da će mu dobit u cijeloj 2015. godini biti manja između 5 i 10 posto u odnosu na godinu ranije, dok se ranije očekivao njezin pad od 2 do 5 posto.
Kompanija je najnovije snižavanje prognoze pripisala ‘nestabilnim, neizvjesnim gospodarskim i tržišnim uvjetima’ u SAD-u i drugim zemljama, koji utječu na osobnu potrošnju.