EDUKACIJSKI CENTAR MIRAKUL

Specijalistički seminar 'Poslovna komunikacija i bonton'

18.04.2016 u 09:24

Bionic
Reading

Komuniciranje je krvotok svake tvrtke jer je bez kolanja informacija nemoguće odvijanje poslovanja. Komuniciranje je vještina po kojoj se prvenstveno razlikuju uspješni djelatnici od onih manje uspješnih

‘Prodati’ sebe, svoju ideju – najveće je umijeće. Stoga nije slučajno to da su najuspješniji djelatnici svjesni da dobar dio svog uspjeha zahvaljuju svojim dobrim komunikacijskim vještinama te ih zato stalno razvijaju i njeguju. Oni drugi, manje uspješni, ne znaju što im se i zašto događa, tj. ne pridaju dovoljno važnosti vještini komuniciranja. Zato nerijetko plaćaju cijenu gubitkom klijenata i poslova te sporijim napredovanjem u karijeri.

U organizaciji Edukacijskog centra Mirakul 22. travnja održat će se seminar 'Poslovna komunikacija i bonton', na kojem će naglasak biti na ključnim komunikacijskim vještinama neophodnim svim poslovnim ljudima koji su u komunikaciji s klijentima. Opće je poznato kritično značenje prvog dojma koji bitno utječe na trenutnu, ali i kasniju (dugo)trajnu sliku poduzeća u javnosti.

Sadržaj seminara:
•    Upravljanje osobnim imidžom i imidžom odjela, tima, tvrtke
      Imidž kao komunikacija
      Zlatna pravila dobrog imidža
•    Poslovna retorika
      Komunikacija licem u lice/face to face (F2F)
      Forme verbalnog komuniciranja: razgovori, pregovori, sastanci…
•    Neverbalna komunikacija
      Govor tijela u funkciji pojačavanja, slabljenja ili obezvrjeđivanja verbalne komunikacije
      Primjeri poželjnih i opasnih neverbalnih signala
•    Vještine telefoniranja
      Izbjegavanje nesporazuma pri telefoniranju
      Bonton telefoniranja
•    Pisano komuniciranje/Dopisivanje
      Specifičnost pisanog komuniciranja
      Zlatna pravila dobrog pisanja
•    Elementarni poslovni bonton u EU

      Jedinstvenosti i posebnosti suvremenog poslovnog bontona u zemljama EU/međusobni utjecaj globalizacije i nacionalnih kultura
      Tips & Tricks uljuđenog poslovnog komuniciranja s domaćim i stranim poslovnim partnerima

Ciljna skupina polaznika su poslovni ljudi svih profila koji su na dnevnoj bazi na terenu, u kontaktu s kupcima, klijentima i poslovnim partnerima. Seminar će se održati u Zagrebu, a sve dodatne informacije te najave ostalih seminara mogu se pronaći na web stranicama