Studenac, jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, ujedno i lanac s najvećom mrežom prodavaonica, preuzeo je potkraj studenoga prodavaonice kompanije Princeza Korina d.o.o., prepoznatljive pod brendom Toni marketi. Lanac posluje u 12 maloprodajnih objekata na području Splitsko-dalmatinske županije te zapošljava približno 40 zaposlenika.
'Novo preuzimanje nastavak je kontinuiranog rasta koji kompanija ostvaruje posljednjih godina, a nakon ovogodišnjih akvizicija, među kojima se ističe preuzimanje dubrovačkog lanca Pemo d.o.o. i kutinske Lonie, sada je Studenac osnažio i svoju poziciju na području Splitsko-dalmatinske županije', priopćeno je.
''Pridruživanje prodavaonica Toni marketi u mrežu Studenca ponovno potvrđuje našu tezu kako mali formati poput naših imaju velike potencijale i prednosti, a mi ih uspješno koristimo kako bismo se uklopili u različite lokalne zajednice, ali i dublje integrirali u one u kojima smo već prisutni. Naš cilj je da novim kupcima, uz postupno unapređenje svih poslovnih aspekata, pružimo ugodno i upotpunjeno iskustvo kupnje. Također, veselimo se i novim zaposlenicima koji tako postaju dio Studenca te vrijedni ambasadori kompanije u čiji ćemo rast i razvoj ulagati', izjavio je Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca.
Preuzete prodavaonice već su rebrendirane u Studenac, a to uključuje i obogaćenje asortimana i uvođenje mnogobrojnih drugih pogodnosti za kupce. Vrata novih prodavaonica otvorena su početkom prosinca, a govoreći o pogodnostima, uz redovite tjedne akcije, kupce dodatno očekuju popusti dobrodošlice i posebne akcije.
Studenac, s gotovo 1100 prodavaonica i više od 5500 zaposlenika, nastavlja sa svojom poslovnom strategijom rasta, dodaje se u kompanijskom priopćenju.