Najveći svjetski prijevoznik smrznutih tereta, švedska kompanija Cool Carriers, zainteresirana je za preuzimanje korčulanskog brodara Mediteranska plovidba, koja se nalazi u teškom financijskom stanju, doznaje Poslovni dnevnik iz dobro upućenog izvora iz brodarskog sektora
Nakon što se pročulo da većinska vlasnica Mediteranske plovidbe, Neda Young, nudi svoj 52 postotni udio na prodaju, Šveđani su poslali svog čovjeka da se raspita o mogućnostima kupnje. Neslužbeno doznajemo da je Young spremna prodati svoj udio za 1,5 milijuna dolara.
'Ne želim komentirati', odgovorila je na upit Poslovnog dnevnika. Vrijednost Mediteranske plovidbe kreće se oko 10 milijuna dolara, no isto toliko iznose i njeni dugovi. U priopćenju kompanije, povodom izbora novog direktora, navedeno je kako 'zbog teškog financijskog stanja novi krizni menadžment ima zadaću financijski i operativno restrukturirati poduzeće i proširiti poslovanje na strana tržišta'.
Novoizabrani direktor Vladimir Šelebaj Sellier, koji je navodno ovih dana bio u Stockholmu, kaže, međutim, kako su to 'obična naklapanja'. 'Neka mi netko pokaže pismo namjere', rekao je.
Predsjednik Cool Carriersa, Boris Gersling, nije se želio očitovati o interesu za korčulanskog brodara, no naglasio je: 'Vrlo smo zadovoljni poslovanjem Mediteranske plovidbe kao i međusobnom suradnjom. Mediteranska je dobar partner'. Cool Carriers, naime, u svom 'poolu' ima 50 unajmljenih brodova-hladnjača, a Mediteranska plovidba upravlja s dva broda iz tog 'poola'. Korčulanski brodar daje posadu i tehnički održava brodove, a na kraju dobije dio zarade iz 'poola'.