Globalna IT tvrtka Q, koja je uvrštena u elitno društvo 20 najboljih svjetskih web development tvrtki od strane platforme za rangiranje 'Clutch', nedavno je dobila novo priznanje. Ovoga puta ono dolazi od Peakona, jedne od vodećih kompanija u svijetu za mjerenje angažiranosti i zadovoljstva zaposlenika, gdje je Q svrstan među top 5 posto IT kompanija na svijetu u toj kategoriji
Peakon je platforma koja prikuplja podatke i povratne informacija zaposlenika, analizira ih te pruža uvide potrebne za poboljšanje poslovanja. Podaci se prikupljaju kroz anonimne ankete koje u Q-u zaposlenici rješavaju svaki mjesec.
'Radili smo puno na zadovoljstvu zaposlenika, postavili si ambiciozne ciljeve, puno ulagali u angažman naših ljudi i danas po zadovoljstvu i angažiranosti ulazimo u sam vrh tehnoloških kompanija u svijetu. To nam je jedno od najljepših priznanja koje možemo dobiti', rekao je CEO Q-a, Filip Ljubić.
U velikom istraživanju kojeg provodi Peakon u više od 160 zemalja svijeta, hrvatski Q se našao na samom vrhu ljestvice u svim kategorijama pokretača angažiranosti. Neki od najbitnijih pokretača angažiranosti (engl. drivera) poput autonomije, rasta i razvoja te nagrađivanja zaposlenika Q je u top 5 posto. Od ukupno 39 pokretača aktivnosti, Q je s njih čak 30 u 5 posto najboljih dok je prema ostalima među najboljih 10 posto.
Dok je većina svjetskih kompanija u 2020. godini smanjivala budžete za razvoj, edukaciju i zapošljavanja, što je rezultiralo padom rasta i razvoja za 8 posto, Q bilježi kontinuirani rast koji se vidi i u njihovom rezultatu. Naime, od početka mjerenja ostvaren je porast od 0.6, što je izvrstan rezultat s obzirom na činjenicu da se pomak od 0.2 prema Peakonu smatra značajnom promjenom. Ujedno, Q je ostvario i nevjerojatni porast prihoda od 50 posto u protekloj godini obilježenoj korona krizom.
„Uzevši u obzir činjenicu da imamo više od 500 tvrtki unutar našeg tehnološkog standarda, među kojima su i velike tvrtke, ovo je definitivno razlog za slavlje“, ističu iz Peakona. Ovo priznanje svrstava Q kao kompaniju vrhunske razine, ne samo po poslovnim uspjesima, već i po zadovoljstvu svojih zaposlenika.