Prva od četiri planirane edukacije o oglašavanju na internetu, održana je jučer, 12.11., u Rijeci
U prostorima kampusa Sveučilišta u Rijeci okupilo se 40-ak sudionika kako bi na samom početku programa od našeg key note govornika Nenada Filipovića sa Poslovne škole Bled saznali više o digitalizaciji i što digitalizacija znači u praksi.
Uz ključnu temu digitalizacije, sudionici su u nastavku programa na predavanju naših kolega Mirjane Pavleković Habunek i Zvonimira Pelka iz Odjela za T-Portal i digitalne usluge saznali kako internet i digitalne tehnologije utječu na današnju komunikaciju među ljudima, koji se modeli oglašavanja nude na internetu te je kroz case study prikazano kako oglašavanje na internetu utječe na rast prihoda.
U nastavku programa sudionici edukacija su kroz tri interaktivne radionice po njihovom izboru dobili konkretna znanja iz područja oglašavanja na društvenim mrežama, izrade i oglašavanja vlastite web stranice te pokretanja vlastitog web shopa. Radionice su vodili kolege Mirjana Pavleković Habunek, Danijela Bačić i Zvonimir Pelko iz Odjela za T-Portal i digitalne usluge. Radionice su se pokazale kao odličan format za sudionike koji su u opuštenoj atmosferi i kroz razgovor s našim edukatorima i ostalim sudionicima dobili konkretne savjete i odgovore na pitanja i nedoumice koje imaju u vlastitom poslovanju.
Edukaciji su prisustvovale osobe iz različitih vrsta industrija i raznih zanimanja s područja Kvarnera i Istre pa su tako naša predavanja poslušali iznajmljivači apartmana, agenti za prodaju nekretnina, grafički dizajneri, fotografi, turistički djelatnici, obrtnici, vinari, odvjetnici itd.
Edukacije su organizirali Ana Martić i Igor Poznić iz Sektora za marketing poslovnih korisnika uz organizacijskog partnera Poslovni dnevnik, a u suradnji s kolegama iz Odjela za T-Portal i digitalne usluge Mirele Hegediš Horvat, Zvonimira Pelka, Mirjane Pavleković Habunek i Danijele Bačić. Na radionicama nam se pridružio i naš edukator i ambasador Svijeta boljih mogućnosti Krešimir Jusup.