Tijekom veljače u Hrvatskoj je prodano 3.337 novih osobnih automobila, što je za 22 vozila ili 0,6 posto više nego u siječnju, a 383 automobila ili 12,9 posto više nego u prošlogodišnjoj veljači, pokazuju podaci agencije Promocija plus koji se oslanjaju na evidenciju Ministarstva unutarnjih poslova o novim registracijama.
Tako je i u veljači nastavljen rast prodaje novih osobnih automobila, a rast je nešto sporiji nego u siječnju kada je na mjesečnoj razini bio zabilježen porast za 3,4 posto, a na godišnjoj rast za 27,4 posto.
Podaci za prva dva mjeseca ove godine pokazuju da su prodana ukupno 6.652 nova osobna automobila, što je za 1.097 vozila ili za 19,7 posto više nego u siječnju i veljači prošle godine.
Po markama, najprodavaniji su u veljači bili Škodini automobili i s prodanih 457 vozila Škoda je imala tržišni udio od 13,69 posto.
Slijedi Renault s prodanih 386 automobila i tržišnim udjelom od 11,57 posto, dok je treće mjesto u veljači zauzeo Opel s prodanih 329 automobila i tržišnim udjelom od 9,86 posto.
Na četvrtom je mjestu Volkswagen s prodanih 313 vozila, što je udjel od 9,38 posto, dok peto mjesto zauzima Chevrolet s prodanih 270 automobila i tržišnim udjelom od 8,09 posto.
Među deset najprodavanijih marki u veljači su i Peugeot s 246 prodanih automobila, Citroen s 175 vozila, Hyundai sa 163, Ford s 137 i Dacia sa 121 prodanim automobilom.
Po preliminarnim podacima agencije Promocija plus, tijekom veljače u Hrvatskoj je registrirano i 59 automobila s BMW-ovim znakom, 48 Audija, 25 Mercedesa, a od marki iz gornje cijenovne ljestvice na listi su primjerice i Porsche, Land Rover te Lexus, svaki sa po jednim prodanim novim automobilom u veljači.
Najprodavaniji model u veljači je Škoda Octavia koja je sa 382 prodana vozila jedina zabilježila tržišni udio veći od 10 posto (11,45 posto).
S upola manjom prodajom slijedi Opel Astra s prodanih 171 automobilom, treći je Renault Megane s 143 vozila, na četvrto se mjesto probio Peugeot 308 s 104 automobila, a brojku od sto prodanih vozila prešao je još jedino Volkswagen Golf sa 101 prodanim vozilom.
Podaci za prva dva mjeseca ove godine potvrđuju da je najprodavanija Škoda Octavia s prodanih 597 automobila u siječnju i veljači, a slijede Opel Astra (300), Renault Megane (276), Volkswagen Golf (215) i Renault Clio (188).
Po markama, najviše je u siječnju i veljači prodano Renaultovih automobila (ukupno 740), a slijede Škoda (729), Opel (618), Volkswagen (609) te Peugeot (504 prodana automobila).
Od svih prodanih novih automobila u siječnju i veljači 52,3 posto je benzinaca, a 47,7 posto dizelaša.
Prema regijama, najviše automobila je u prva dva mjeseca prodano u zagrebačkoj regiji - 2.461 ili 37 posto, a slijede Primorsko-goranska s prodanih 688 automobila te Splitsko-dalmatinska s 554 registrirana nova vozila, itd.
Manje od 100 novih automobila u prva dva mjeseca ove godine prodano je u tri županije - Požeško-slavonskoj (79), Virovitičko-podravskoj (58) te Ličko-senjskoj (35 vozila).