odlazak marketinškog maga

Umro doajen marketinške industrije Ivica Vidović

17.07.2021 u 19:12

Bionic
Reading

Ivica Vidović, jedan od doajena marketinške industrije u Hrvatskoj i dugogodišnji predsjednik uprave McCann Ericksona Hrvatska, iznenada je umro u petak u 79. godini, izvijestila je u subotu Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA!)

Njegov doprinos modernoj marketinškoj industriji u Hrvatskoj ostat će zabilježen kroz doprinos ili autorstvo u brojnim projektima, a oni na koje je on posebno osim svojeg McCann Ericksona bio ponosan bila su dva koautorstva zajedno s arhitektom Brankom Silađinom Hrvatskog paviljona na Svjetskoj izložbi EXPO 1998. u Lisabonu i 2000. u Hannoveru, stoji u priopćenju.

U industriji prepoznatljivi autoritet, u McCann Ericksonu sve do odlaska u mirovinu 2014. godine poštovan kao čovjek, mentor, kolega. Iako u mirovini do posljednjeg dana sudjelovao je aktivno i svojim velikim iskustvom doprinosio u humanitarnim projektima njegovog Lions kluba Zagreb čiji je bio jedan od utemeljitelja prije 30 godina.

Njegov odlazak ostavit će veliku prazninu ponajprije u njegovoj obitelji, ali jednako tako u srcima brojnih prijatelja i članova sveukupne zajednice koji su ga poznavali, ističu iz udruge.

Posljednji ispraćaj bit će u utorak 20. srpnja u 11,40 sati na zagrebačkom groblju Mirogoju.