Sigurno su se mnogi tijekom poslovne karijere našli u onim neugodnim situacijama dok su na važnom poslovnom sastanku izvan ureda, a bitan dokument ostao je na stolnom računalu u uredu. Ili ste na korak da sklopite važan dogovor, a ne možete preuzeti ugovor ili ponudu jer je internetska veza kod klijenta loša
Većina nas je u takvom trenutku vjerojatno pomislila kako bi lijepo bilo imati računalo u svom krilu sa sigurnom i stabilnom internetskom vezom i jednostavno riješiti problem odmah na licu mjesta. U današnjim okolnostima, poslovni sastanci u fizičkom obliku možda su postali nešto rjeđa pojava ali su nam upravo te nove okolnosti u našim životima još i više osvijestile potrebu za promjenom u načinu rada, za koji je potrebna veća fleksibilnost i mobilnost.
Zato su u Hrvatskom Telekomu kreirali Moj digitalni ured, ponudu za male i srednje poduzetnike, koja nudi rješenje upravo za takve potrebe. Moj digitalni ured potpuno podržava udaljeni ili „remotely“ način rada uz laptop s integriranim mobilnim internetom te IT asistencijom koja vam je na raspolaganju 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
Laptop dolazi iz poslovne serije računala što znači da u potpunosti odgovara zahtjevnijim, poslovnim potrebama. Riječ je o modelu laptopa DELL Latitude 5510 kojeg krasi čvrsta izrada i dugotrajna baterija. Laptop je opremljen Intelovim Core i5-10310U procesorom, integriranom UHD 620 grafikom, 512 GB PCle SSD-om, s 8 GB radne memorije i ekranom dijagonale 15,6-inča Full HD rezolucije. Računalo dolazi s već instaliranim Windows 10 Pro operativnim sustavom, antivirusnom zaštitom i SIM karticom koja daje 20 GB brzog mobilnog internet prometa mjesečno. Zahvaljujući dugotrajnoj bateriji i mobilnom internetu integriranom u laptop, svakodnevni 8-satni rad, slanje mailova, dijeljenje datoteka i zajednički rad u timu s udaljenih lokacija moguć je gdje god se nalazili – u sigurnosti vašeg doma, na vikendici, u automobilu ili uredu. Promet od 20 GB brzog mobilnog interneta, iako je fiksan, nakon što ga potrošite, i dalje možete koristiti, samo po smanjenoj brzini od 5 Mbit/s. Na taj način možete biti sigurni da nećete ostati bez mobilne internetske veze, niti morate brinuti o prekomjernoj potrošnji i većem računu na kraju mjeseca.
Uvijek je dobro imati podršku, kako u životu tako i u poslu. Zato je jedan od najkorisnijih aspekata Mog digitalnog ureda upravo IT asistencija koja vam je na raspolaganju 24/7. Moj digitalni ured jedinstvena je ponuda na tržištu upravo zbog IT asistencije. Osim što će tehničar dostaviti laptop na vašu adresu u dogovorenom vremenskom terminu, u slučaju poteškoća u radu računala u bilo koje doba dana možete nazvati IT asistenciju koja će udaljenim pristupom na računalo otkloniti poteškoću. Ukoliko se poteškoće u radu ne mogu riješiti udaljenim pristupom, na vašu će adresu već sljedeći radni dan doći tehničar kako bi popravio kvar. U slučaju da je laptop potrebno odnijeti na popravak, osiguran vam je zamjenski laptop za to vrijeme.
Prava vrijednost Mog digitalnog ureda je sigurnost u radu i potpuna kontrola nad troškovima jer vam niti jedna od spomenutih situacija neće stvoriti dodatan trošak budući da je sve navedeno uključeno u cijenu, a na raspolaganju imate ovlaštene stručnjake koji će problem riješiti brzo, stručno i profesionalno.
Ako to želite, rad laptopa možete nadograditi i posebnom ponudom paketa Microsoft 365 Business Standard koja dolazi uz Moj digitalni ured. Microsoft 365 Business Standard sadržava sve standardne Office uredske programe te aplikaciju Microsoft Teams, koja služi za udaljenu suradnju, zajednički rad na dokumentima i organizaciju audio i video sastanaka.
Cijena Mog digitalnog ured iznosi 229 kn mjesečno, a u slučaju da Moj digitalni ured želite nadograditi paketom Microsoft 365 Business Standard, ukupna cijena iznositi će 300,10 kn mjesečno.
Više informacija možete pronaći na web stranici Hrvatskog Telekoma.