UniCredit Grupa, čija je Zagrebačka banka članica, postala je premium partner Ferrarija. Partnerstvo je sklopljeno pod motom 'Bound by Passion. United in Excellence'
U sjedištu UniCredita u Milanu, detalje višegodišnjeg premium partnerstva predstavili su Andrea Orcel, glavni izvršni direktor UniCredit Grupe, i izvršni direktor Ferrarija, Benedetto Vigna. Početak partnerstva svečano će biti obilježen na zajedničkom događaju UniCredita sa Scuderia Ferrari HP F1 timom u ožujku ove godine u Milanu, matičnom gradu UniCredita. Ono započinje u trenutku kada se sedmerostruki svjetski prvak Lewis Hamilton pridružuje Scuderia Ferrari HP F1 timu u kojem će udružiti snage s Charlesom Leclercom, vozačem koji je potekao iz tima Scuderia Ferrari Driver Academy, priopćili su iz Zagrebačke banke.
'Višegodišnje partnerstvo s Ferrarijem označava novu fazu suradnje, gradi most između svijeta financija i utrka na temelju čvrstog, zajedničkog opredjeljenja: prema pružanju najboljeg iskustva za ljude na pravi način. Zajedničkim radom, osigurat ćemo visokokvalitetna financijska rješenja kojima ćemo osnažiti klijente i zajednice za napredak, a Ferrarijevim navijačima osigurati najbolji mogući doživljaj akcije', rekao je Andrea Orcel, glavni izvršni direktor UniCredit Grupe.
Partneri će surađivati na razvoju novih financijskih mogućnosti za ljubitelje Ferrarija i ostale klijente paneuropske banke. Uz podršku UniCredita, partnerstvo otvara jedinstvene prilike za povezivanje s globalnom zajednicom kroz ekskluzivne događaje i inicijative koje prikazuju sinergiju između dva autentična talijanska brenda. Ovim partnerstvom, UniCredit će svojim klijentima i dionicima osigurati dodanu vrijednost, nudeći im priliku da dožive nezaboravno uzbuđenje utrka Formule 1.
Obje su tvrtke predane održivosti i uključivosti unutar svojih organizacija. Ferrari je na putu postizanja ugljične neutralnosti do 2030. i posvećen je zajednicama kojima služi, s fokusom na obrazovanje. UniCredit je snažno predan održivom stvaranju vrijednosti za svoje dionike kroz utjecajne inicijative i stvarajući brojna partnerstva sa svojim klijentima kako bi im pomogao u ispunjavanju njihovih održivih ciljeva, a samo kroz platformu Edu-Fund Zaklade, UniCredit je namijenio 14 milijuna eura za borbu protiv obrazovnog siromaštva.
'Zajedno ćemo slaviti našu ostavštinu i nastaviti redefinirati granice mogućeg u trkaćem i financijskom svijetu.', dodao je Benedetto Vigna, izvršni direktor Ferrarija.