ČETVRTO IZDANJE

Za nagrade Croatia Effie u konkurenciji 42 rada

12.04.2013 u 16:27

Bionic
Reading

Zatvorene su prijave radova za četvrto hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja. U devet natjecateljskih kategorija prijavljena su 42 rada koja su rezultat zajedničke suradnje 31 oglašivača i 48 marketinških agencija

Najviše radova prijavljeno je u kategoriji telekomunikacijskih usluga, a slijede kategorije pića i hrane.

O pobjednicima natjecanja Croatia Effie 2013 i najučinkovitijim marketinškim kampanjama kroz dva kruga žiriranja odlučivat će stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj - predstavnika oglašivača, kreativnih i medijskih agencija, medijskih kuća te agencija za istraživanje tržišta na čelu s na čelu s Jadrankom Ivanković (Podravka).

Jadranka Ivanković, predsjednica žirija ovogodišnjeg Effie natjecanja, izjavila je: 'Iznimno smo zadovoljni brojem prijavljenih radova s obzirom na proteklu godinu u kojoj je bilo izrazito teško postići zapažene rezultate u marketinškim komunikacijama. Sada nas očekuje zahtijevan i odgovoran posao odabira najboljih radova čemu se istinski veselimo. Vjerujemo da će kampanje koje budu proglašene najboljima pružiti čvrst i opipljiv dokaz kako promišljene i strateški planirane marketinške komunikacije uistinu rezultiraju ostvarivanjem postavljenih ciljeva te kako su ulaganja u marketing opravdana i nužna.'

Kako bi se osigurali vrhunski standardi ocjenjivanja i odabira najboljih radova, u Zagreb će 19. travnja stići Judd Labarthe, konzultant organizacije Effie Worldwide i svjetski rekorder s preko 50 osvojenih nagrada Effie na tri kontinenta. Na poludnevnom seminaru Judd će članovima žirija pružiti stručnu podršku kako bi donijeli neupitne i kvalitetne odluke te kako bi izbor pobjednika bio u skladu sa svjetskim normama.

Dobitnici nagrada Effie bit će proglašeni na svečanoj dodjeli koja će se održati u sklopu Dana komunikacija, najvažnije strukovne marketinške manifestacije u Hrvatskoj, koja se održava od 16. do 19. svibnja 2013. u hotelu Lone u Rovinju. Jedan od predavača na Danima komunikacija će biti i Judd Labarthe.

Hrvatsko izdanje Effie natjecanja organizira HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) prema svjetskoj licenci organizacije Effie Worldwide. Nagrade Effie dodjeljuju se od 1968. godine na svjetskoj i europskoj razini (Global Effie i Euro Effie) te na nacionalnim natjecanjima u preko 40 zemalja diljem svijeta, kojima se 2009. godine pridružila i Hrvatska. U više od 40 godina postojanja, nagrade Effie su postale međunarodni simbol marketinške učinkovitosti.

Sve informacije o Danima komunikacija, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com