Call of Duty je serijal čija je mrežna komponenta do sada bila besplatna, no postoje naznake da Activision to uskoro namjerava promijeniti
Svake godine Activision objavi novo izdanje pucačine iz prvog lica Call of Duty i svake se godine proda u nekoliko milijuna primjeraka, a neka premaše i desetak milijuna. Nema sumnje da je riječ o jednoj od najisplativijih franšiza videoigara ikada, a svoju popularnost u prvom redu duguje odličnom multiplayeru, mrežnom dijelu koji igračima omogućava napucavanje protiv istomišljenika.
Do sada su se igrači nakon kupovine igre mogli besplatno igrati na Internetu, no prema glasinama, uskoro bi se na taj dio Call of Dutyja mogla plaćati mjesečna pretplata. Takav razvoj situacije nije nenadan, budući da je šef Activisiona Bobby Kotick još prošle godine pričao o tome kako pokušavaju naći načina da odvedu Call of Duty u MMO vode i da to unovče, a kako znamo, plaćanje mjesečne pretplate je sasvim uobičajeno za MMO-e poput World of Warcrafta, Age of Conana i mnogih drugih.